NightKeeper Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Hei, har begynt å trene styrke nå. Veier i underkant av 70 kg og vil gjerne opp på 75 kg. Jeg trener apparater for det meste, litt av hvert, men mest hovedsaklig ben, bryst og biceps. Burde jeg gjøre øvelsene sakte? Har ikke så veldig peil, antar at dere har mer peil enn meg. Hva burde jeg spise f.eks? Jeg har kuttet ned på brus og fast-food, spiser det sjelden etter jeg begynte å trene. Takk for svar. Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Spis MYE mat. Egg, kjøtt, fiks, kylling, grovt brød, havregryn +++ Men for all del tren rygg, dette er meget viktig, eller så kan du trene på deg alvorlige skader. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 27. september 2006 Forfatter Del Skrevet 27. september 2006 Spis MYE mat. Egg, kjøtt, fiks, kylling, grovt brød, havregryn +++Men for all del tren rygg, dette er meget viktig, eller så kan du trene på deg alvorlige skader. 6953322[/snapback] Takker, men, hvordan burde jeg trene, mange sett eller få, sakte bevegelser eller raske? Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 (endret) Jeg er en fan av old school bodybuilding, og har god tro på teorien med høyrep trening. Ligg mellom 8-12, kjør med sakte negativer og vanlig positive. Sørg for å få kontakt med musklen du trener. Endret 27. september 2006 av kengdal Lenke til kommentar
epyks Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 (endret) Har hørt at 6-12 reppetisjoner skal ha størst virkning på volum.. Varierer fra person til person om du bør ta f.eks. 8 eller 12.. Få samtidig i deg mye karbohydrater (Karbohydrater etter trening også), mye proteiner og sunt fett.. Som sagt før i tråden.. Spis mye! Mulig noe av det jeg sier ikke er helt rett.. Lykke til! Endret 27. september 2006 av Ols111 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå