Anubizzzz Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Hei. Etter å ha hatt en Sony Ericsson k750i i 6 mnder nå er jeg en veldig fornøyd bruker av den. Har funket som en drøm opp til nå. Men nå nylig har jeg kommet over et problem. For en liten stund siden så byttet jeg ut musikken på mitt 512mb MS slik at jeg skulle få litt variasjon i musikken min. Da la jeg inne et album med mp3 i "192 kbps" og nå som jeg prøver å spille de av, så "lagger" mobilen. Det tar nesten 15 sek før mobilen klarer å spille de av. Når den først har begynt å spille de av så spiller den helt lagfritt. Alle andre mp3 jeg har på mobilen har fungert veldig greit. Om jeg prøve å gjøre noe med mobilen når den skal spille av en av de "192kbps" sangene så henger den i opp til 20 sec. Er det noe smart løsning på dette? Flashe?. I såfall, hvilken bios burde jeg bruke? "har en kompis med w800i som spiller 192kbps sanger uten problemer" takker for alle svar Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Gjøre om birtraten til musikken? Du kommer nok ikke til å merke noe om du legger ned kvaliteten til f.eks 128 kbps. Kanskje minnekortet er litt for fult? Noe annet vet jeg ikke? Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Det skal ikke være noe problem å spille av musikk i "192 kbps" kvalitet. Sikker på alt er i orden med de mp3-ene dine da? Prøv noen andre sanger du har liggende på 192 og se om det kan være bare det albumet det er noe galt med. Lenke til kommentar
Anubizzzz Skrevet 28. september 2006 Forfatter Del Skrevet 28. september 2006 For det første. Det er over 70 mb ledig på minne kortet. men det var litt rart at det funket med et annet album : / for se litt nærmere på det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå