Gå til innhold

Assassin's Creed video. X360

Straffa

Anbefalte innlegg

Forøvrig, at folk har lagt sin elsk på <sett inn din favorittkonsoll her> betyr ikkje at ein behøver oppføra seg så ein forbanna idiot.

My two cents.

6982925[/snapback]

well said. Å den dagen du lever opp til dine egne cents så skal jeg juble!

Dette spillet blir bra uansett hvilken konsoll man spiller det på. Forskjellen vil være marginal og det kommer stort sett an på hvilkan konsoll man har.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Forøvrig, at folk har lagt sin elsk på <sett inn din favorittkonsoll her> betyr ikkje at ein behøver oppføra seg så ein forbanna idiot.

My two cents.

6982925[/snapback]

well said. Å den dagen du lever opp til dine egne cents så skal jeg juble!

Dette spillet blir bra uansett hvilken konsoll man spiller det på. Forskjellen vil være marginal og det kommer stort sett an på hvilkan konsoll man har.

6983279[/snapback]

Well spoken!

Lenke til kommentar
Og det må jo sies, PS3 er jo en konsoll som er sterkere på mange måter en den derre Microsoft vannskapningen X360. Den er mer et kompromiss på lommeboka og utålmodighet. Skal man ha det beste er et halvt år no time.

6975598[/snapback]

Det eg lurar på er, KVAR er moderatorane når slikt blir posta i ein tråd som har INGENTING med PS3 å gjere ?

6982901[/snapback]

Vel; spillet er multiplatform, og like etterlengtet til PS3 som 360, så jeg vil ikke kalle dette en 360tråd, da det faktisk er en Assassins Creed tråd.. At videoen ble vist på en 360 er for meg inrelevant, så lenge vi snakker om samme spillet.

Med det sagt, så er jeg enig i den neste posten din, og ser ikke noe grunn til å bashe <insert konsoll> med fanboy'ish uttalelser.

år devs har sagt at X360 versjonen blir litt bedre så er det vel udiskutabelt å si noe annet. Sånn er det bare. At PS3 versjonen vil bli bra er det ingen tvil om, men at den blir BEST blir den ikke

De har sagt at A.I'n blir bedre.. Om det har enormt å si på spillets utvikling gjenstår å se, men jeg mistenker at vi ikke vil merke ENORM forskjell på spillene.

Lenke til kommentar

Det vi kan diskutere er om hvorfor devs sa at X360 blir bedre i det heletatt. De vil sikkert prøve å selge produktet sitt til PS3 også.

Hvis det ikke var noe merkbart forskjell som vi gamere hadde lagt merke til, ville sikkert devs hold kjeft. Så noe må det være bak, hvis ikke MS har gitt dem noen fantasillioner kroner for å si at AC er bedre på X360

Endret av avanore
Lenke til kommentar
Skal jo ikkje se bort i fra at de har fått litt penger i skuffen for å skryte litt,dette går jo igjen og igjen med de ulike utviklerene på begge plattformer.

6983802[/snapback]

Kan værtfall begynne å lure litt ja.

Mystisk er det værtfall når devs selv sier dette her.

Spillet er jo ikke engang ferdig og de kunne kanskje komme med en løsning.

Hvis jeg skulle selge mitt produkt til X360 og PS3 ville jeg aldri sagt offentlig hvem av de som er best. Jeg ville heller sagt at det blir en kjempe opplevesle å spille, uansett hvem konsoll det er på. Jeg er jo der for å selge produktet, få det ut til flest mulig potensielle kjøpere.

Lenke til kommentar

atter en tråd som går mot PS3 versus 360 :(

anotherone bites the dust!

Det er ikke så rart at en 360 versjon kan bli bedre med tanke på at denne tittelen har de jobbet ganske lenge med. Å de har hatt dev kittene til 360 et år lenger. Så er vel ganske naturlig.

Men tror ikke det er noen store forskjeller om å gjøre. Så ingen grunn til å skifte "fil" for dette. Vi bør glede oss over hvert et bra spill som er cross platform. For mange spill blir nå exclusive for xbox eller playstation. Let's forget about the war and play games! :thumbup:

Lenke til kommentar

6983890[/snapback]

Ser faktisk ut til at vi har kommet oss ut av dette;)

Avanore legger frem en interresang problemstilling.. HVORFOR/HVA gjør at A.I kunne gjøres bedre på 360.. Er dette komplett umulig på PS3 eller har de bare ikke fått det til å fungere med alle kjernene enda..

Dette er vel prosseror relatert, så om det er noen CPU dude's som har noe å komme med, så come on!

Lenke til kommentar

6983890[/snapback]

Ser faktisk ut til at vi har kommet oss ut av dette;)

Avanore legger frem en interresang problemstilling.. HVORFOR/HVA gjør at A.I kunne gjøres bedre på 360.. Er dette komplett umulig på PS3 eller har de bare ikke fått det til å fungere med alle kjernene enda..

Dette er vel prosseror relatert, så om det er noen CPU dude's som har noe å komme med, så come on!

6984025[/snapback]

Jeg vil tro at utviklerne støter på problemer med hardwaren i PS3, og ikke klarer å programmere skikkelig.

Lenke til kommentar

Når vi faktiskt begynner å se 3. eller 4. generasjons spill av begge konsoller. Kan vi faktiskt ta et standpunkt, men nå? Da faktiskt den ene konsollen ikke er lansert. Er som å si at den dagen vi skal flytte til Mars, _vil_ husene være dårlig, laget av Skanska. Men de som Veidekket har bygd på jorden vil bare best. Selv om Skanska har hatt flere år å forske frem et bedre hus.

Prøv å lag en tråd, uten skittkastingen.

Birger :)

Lenke til kommentar

For å feie all spekulasjon til side. Det blir ingen forskjell på Xbox 360 og PlayStation 3-versjonen av Assassin's Creed. Dette bekreftet produsent Jade Raymond spesifikt i en samtale vi hadde sist torsdag, så den krangelen kan like gjerne legges død med en gang.

Lenke til kommentar

6984025[/snapback]

The Xbox 360 CPU architecture has three times the general purpose processing power of the Cell.

The Xbox 360 GPU design is more flexible and it has more processing power than the PS3 GPU.

The memory system bandwidth in Xbox 360 exceeds the PS3's by five times.

The Xbox 360's CPU has more general purpose processing power because it has three general purpose cores, and Cell has just one.

The Xbox 360 GPU has more processing power than the PS3's. In addition, its innovated features contribute to overall rendering performance.

Xbox 360 has 278.4 GB/s of memory system bandwidth. The PS3 has less than one-fifth of Xbox 360's (48 GB/s) of total memory system bandwidth.

The Xbox 360 processor was designed to give game developers the power that they actually need, in an easy to use form. The Cell processor has impressive streaming floating-point power that is of limited use for games.

The majority of game code is a mixture of integer, floating-point, and vector math, with lots of branches and random memory accesses. This code is best handled by a general purpose CPU with a cache, branch predictor, and vector unit.

The Cell's seven DSPs (what Sony calls SPEs) have no cache, no direct access to memory, no branch predictor, and a different instruction set from the PS3's main CPU. They are not designed for or efficient at general purpose computing. DSPs are not appropriate for game programming.

http://xbox360.ign.com/articles/617/617951p1.html

Bare husk på at det er Microsoft som har skrivd og lagd denne analysen... ;) Men det de sier om hvordan de to CPU'ene fungerer, det stemmer. Du får kanskje litt mer greie på det av artikkelen, men det er propaganda... IGN skriver også det selv, før artikkelen begynner.

Endret av BTK
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...