Gå til innhold

Assassin's Creed video. X360

Straffa

Anbefalte innlegg

AAahhh gleder meg så utrolig... Mars Neste år blir en bra måned, Ny PS3 og Assassin's Creed. (har forstått det slik at spillet lanserers sammtidig med PS3. Og det må jo sies, PS3 er jo en konsoll som er sterkere på mange måter en den derre Microsoft vannskapningen X360. Den er mer et kompromiss på lommeboka og utålmodighet. Skal man ha det beste er et halvt år no time, imens har jo allesammen wii og vente på. Deggern det ble off topic. Men AC skall spilles samme dagen jeg får min forhandsbestilte PS ;)

6975598[/snapback]

Først må du vente helt til Mars før du får spilt på den sorte boksen din

Så må du svi av 5.500 kroner for den

Når du endelig kommer hjem med boksen og Assasin's Creed så vil du oppdage at PS3 versjonen er en nedgradert versjon forhold til X360 :!:

6976326[/snapback]

Tja siden spillet mest sannynlig også kommer i mars, så skjønner jeg ikke helt hva du er ute etter her.. Og svi av 5500kr? Sånn sett så må en "svi" av penger for å skaffe seg en 360. Det eneste jeg ser som posetivt der er at den er billigere.

Men har ikke mye å si for meg, siden spillene til PS3 frister mer.. Ellers vet jeg ikke om vi vil merke så kjempe forskjell på AI'n men,men vi får se.. Tror ikke PS3 versjonen vil skuffe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå sitter jeg faktisk å vurdere om jeg skal kjøpe Xbox 360 bare pga Assassins Creed.  Noen som aner når det kommer ut til 360?

Hadde jo tenkt å vente på PS3 uansett, men hvorfor ikke begge deler? =)

6980297[/snapback]

Vel det kommer ikke ut før PS3 er lansert. Så tror ikke du trenger å "join the dark side" på grunn av den tittelen.

Men det er jo mange andre titler da.

Lenke til kommentar
Er det ikke PS3 og Sony som er the dark side?

6980568[/snapback]

Tror nok begge sidene er "mørkere" en man skulle tro.

Ingen av de er overlegne den andre, å de er bare ute etter markedsandeler og lommebøkene våres uansett. Hver med sin strategi. Å at de klarer å få folk til å krangle for deres produkt er jo ganske så bra markedsføring

Lenke til kommentar
Jeg hadde som sagt tenkt å vente på PS3 uansett, fordi det er flest titler som lokker på den siden.  Har gravet litt rundt, og ser ikke ut som det blir å komme før til 360 uansett, ergo blir det nok PS3.

6980641[/snapback]

Jeg føler det på samme greia :)

Men lauch for Assassins Creed er vel satt til 1kvartal av 2007 for begge konsollene, så om en bare kjøper konsoll pga dette spillet, så er det ikke noe vits å utelukke PS3 helt enda :)

Lenke til kommentar

Er vel ingen som er noen for form "The Dark side". De fleste har vel sin favoritt ovenfor den andre. Så dette varierer ifra folk til folk. Det handler ikke om hvilken konsoll spillet er best. Men at faktiskt brukere av X360 kan faktisk være glade for at vi faktiskt får Assassin Creed.

Birger :)

Lenke til kommentar
Men at faktiskt brukere av X360 kan faktisk være glade for at vi faktiskt får Assassin Creed.

6980961[/snapback]

Nettopp. Jeg håpet på dette første gangen jeg såg traileren. Glad 360-brukerene også for denne gleden.

Lenke til kommentar
Blir da en dugelig stor multiplayer patch det da..

6982036[/snapback]

Jepp. Vi får se. Her er ihvertfall det de sa til IGN:

There wasn't much more news out of Ubisoft's camp, except that the team is trying to put together a package of downloadable content that Raymond could only say is "something ambitious." She hinted slightly at extended gameplay and possibly even some kind of multiplayer -- the team did create a prototype multiplayer and co-op mode.
Endret av Tjohei
Lenke til kommentar
Og det må jo sies, PS3 er jo en konsoll som er sterkere på mange måter en den derre Microsoft vannskapningen X360. Den er mer et kompromiss på lommeboka og utålmodighet. Skal man ha det beste er et halvt år no time.

6975598[/snapback]

Det eg lurar på er, KVAR er moderatorane når slikt blir posta i ein tråd som har INGENTING med PS3 å gjere ?

Rart at når ein XBOX-fan kjem med utsagn om PS3 som er offtopic i ein PS3 tråd, er moderator aldri langt unna, og ein advarsel og to blir alltid delt ut.

Det er rett og slett jævlig dårlig at slike postar får bli - dei har ingenting med saken og gjere, og dei skapar ingenting anna enn kvalme, og irriterar oss som ser fram til å diskutera videoen fra Assasins Creed som blei vist på XBOX 360.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...