Gå til innhold

Assassin's Creed video. X360

Straffa

Anbefalte innlegg

Fikk med meg at i Assassin Creed vil du avdekke en form for konspirasjon, som faktisk eksisterer den dag idag. Derfor tror jeg de faktiskt lager en Assassin-serie frem til vår tid :p

Birger :)

6973139[/snapback]

Var jo noen rykter om at man skulle reise i tid og ta livet av flere folk enn bare de under 3. korsrtog. Kanskje man også må drepe noen fra dagens politikk? :)

(sikkert Bondevik...)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

AAahhh gleder meg så utrolig... Mars Neste år blir en bra måned, Ny PS3 og Assassin's Creed. (har forstått det slik at spillet lanserers sammtidig med PS3. Og det må jo sies, PS3 er jo en konsoll som er sterkere på mange måter en den derre Microsoft vannskapningen X360. Den er mer et kompromiss på lommeboka og utålmodighet. Skal man ha det beste er et halvt år no time, imens har jo allesammen wii og vente på. Deggern det ble off topic. Men AC skall spilles samme dagen jeg får min forhandsbestilte PS ;)

Lenke til kommentar
AAahhh gleder meg så utrolig... Mars Neste år blir en bra måned, Ny PS3 og Assassin's Creed. (har forstått det slik at spillet lanserers sammtidig med PS3. Og det må jo sies, PS3 er jo en konsoll som er sterkere på mange måter en den derre Microsoft vannskapningen X360. Den er mer et kompromiss på lommeboka og utålmodighet. Skal man ha det beste er et halvt år no time, imens har jo allesammen wii og vente på. Deggern det ble off topic. Men AC skall spilles samme dagen jeg får min forhandsbestilte PS ;)

6975598[/snapback]

veldig rart att AI'en i AC blir bedre på vannskapningen til Microsoft enn gudsgaven fra Sony da.. ;)

Lenke til kommentar

6975598[/snapback]

Først må du vente helt til Mars før du får spilt på den sorte boksen din

Så må du svi av 5.500 kroner for den

Når du endelig kommer hjem med boksen og Assasin's Creed så vil du oppdage at PS3 versjonen er en nedgradert versjon forhold til X360 :!:

Lenke til kommentar

6975598[/snapback]

Først må du vente helt til Mars før du får spilt på den sorte boksen din

Så må du svi av 5.500 kroner for den

Når du endelig kommer hjem med boksen og Assasin's Creed så vil du oppdage at PS3 versjonen er en nedgradert versjon forhold til X360 :!:

6976326[/snapback]

It's funny because it's true...

Det viser seg at den tilsynelatende enorme kraften til PS3 skulle blu dens svakhet, i og med at ingen greier å temme kreftene helt. Hvis PS3 har så brutal, ubegripelig kraft som de påstår...

Lenke til kommentar

6975598[/snapback]

Haha så artig at du innrømmer at AC er nedgradert til PS3 i ein anna tråd, så likevel vrir du det om til noe positivt her inne. Vanskapning...trur du skal begynne å se deg om i din egen gård for du sier så mye.

Noen som har tall på kor mange AC spill det vil komme de nesten årene? Håper hvert spill bringer noe nytt inn på banen slik at det ikkje endre opp med eit vaskeekte melketiittel av feiteste sort.

Lenke til kommentar

Herregud.. La Eple være i fred da! Hvis han faktiskt ikke klarer å se at X360 ikker så dårlig som han skal ha det til, så får det være hans problem. Og siden han tror PS3 en gave ifra oven, så blir vel ikke han noe annet enn lykkelig da han får kjøpt sin PS3. Men for som faktiskt er utrolig fornøyde med våres X360, trenger faktiskt ikke å synke så dypt som at vi trakker på som faktiskt liker PS3, eller Wii for den saks skyld.

Lenke til kommentar
Vanskelig å la vere å mate trollene til tider...spesielt etter denne veldige tørkeperiode på forumet. Men eg beklager eg altså.

Noen som har svar på det eg spurte om da?

6976828[/snapback]

Har det vært bekreftet at det skal komme flere AC-spill?

6976884[/snapback]

Hmm eg er sikker på at dette er ein del av ny franchise. Men om det er blitt stemplet bekreftet at det skal komme fleire spill stiller eg meg blank på.

Please fill us in!!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Det er ikke utenkelig at man ser for seg en ny spillserie, men man avgjør ikke slikt før man vet om spillet blir en suksess eller ikke. Selger spillet bra kommer det garantert en oppfølger, det er jo bare å se på tidligere Ubisoft-titler. Lever spilet ikke opp til forventingen blir det jo ikke lettere å få solgt en oppfølger. Poenget: vent og se.

Lenke til kommentar
Hun dama i intervjuet bruker utrykket, franchise.. I mine ører er det noe som inneholder flere spill. Godt hende ulike typer spill, av samme titel. (Halo, Halo Wars).

6977065[/snapback]

Men, som quotor sier, er det jo heller tvilsomt at det kommer flere spill hvis det første selger dårlig. Liten vits å starte en større franchise hvis det ikke er marked for det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...