Gå til innhold

Assassin's Creed video. X360

Straffa

Anbefalte innlegg

Jeg tror MS bruker jævla mye penger på at alt skal bli bedre på 360 enn ps3. eks. assassins creed: AI GTA4: 2ekstra "episoder". og i tillegg gjør de alt de kan for å få spill ekslusivt til 360 som egentlig skulle være på begge konsollene og "stjeler" eksklusive titler fra sony.

Rett meg hvis jeg har sagt noe feil  ;)

6970305[/snapback]

MS skal ha skryt for dere sinnsats hittil med 360`en.

Og det å spille uten rumble er for meg som å onanere uten ereksjon - totalt ubrukelig og kjedelig. Mp nesten le litt av idiotien til Sony der ja, rumble er visst ikkje next-gen ryktes det.

Gratulerer.

6970447[/snapback]

Hahaha! Herlig sammenligning!

Sony har virkelig noe å bevise nå. MS har gjort veldig mye riktig med 360'n, problemene tatt i betraktning.

Kan fort slå ut positivt for de som kjøper seg ps3 etterhvert.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men seriøst. Er vel ingen som faktiskt tenker på problemene i starten.

Birger :)

6970571[/snapback]

Nei eg har ingenting i mot å spille mot figurer på skjermen som rævkjører hverandre samtidig som de danser hula-hula i hytt og gæver. Hjelper på opplevelsen i sin heilhet. Sunnt å le også, CELL blir jo brukt til medisinsk forskning,det er vel her PS3 kommer til sin rett.

Le deg sunn og frisk med PS3,this is living.

Og med ett kom det som ein salig begivenhet fra oven ka Sony har meint med det slogan`et.

Lenke til kommentar

Tror ikke helt du forstod hva jeg mente. Mente at det er ingen som bryr seg lengre om de problemene Microsoft hadde i starten med X360. De fleste ser heller framover mot de betydningsfulle spillene som kommer.

Kjøper ikke akkurat en PS3 for å delta i Folding@Home (eller hva npe det het). En spillekonsoll er for å spille med..

Lenke til kommentar
Tror ikke helt du forstod hva jeg mente. Mente at det er ingen som bryr seg lengre om de problemene Microsoft hadde i starten med X360. De fleste ser heller framover mot de betydningsfulle spillene som kommer.

Kjøper ikke akkurat en PS3 for å delta i Folding@Home (eller hva npe det het). En spillekonsoll er for å spille med..

6970727[/snapback]

Nå hadde vel også PS2 sine problemer i starten. Ser ikke ut som det har stoppet dens suksess :)

Lenke til kommentar

6970727[/snapback]

Da beklager eg, syns det var litt uklart ser du. Men det tar eg på min kappe :)

Lenke til kommentar
i den siste developer diaryen på gametrailers.com sa de at det er 9 badguys man skal kverke.

jeg har en krypene følelse at dette spillet kommer til å bli fryktlig kort/enkelt.

6970759[/snapback]

Spillet er satt i en stor "sandbox" type verden, ala gta/saints row osv. Dette betyr at du har masse ekstraoppdrag ved siden av hovedmålene. Det er flere faksjoner i spillet du kan alliere deg med, og disse vil hjelpe deg i oppdrag osv.

Lenke til kommentar
i den siste developer diaryen på gametrailers.com sa de at det er 9 badguys man skal kverke.

jeg har en krypene følelse at dette spillet kommer til å bli fryktlig kort/enkelt.

6970759[/snapback]

Spillet er satt i en stor "sandbox" type verden, ala gta/saints row osv. Dette betyr at du har masse ekstraoppdrag ved siden av hovedmålene. Det er flere faksjoner i spillet du kan alliere deg med, og disse vil hjelpe deg i oppdrag osv.

6970923[/snapback]

Jeg hørte at hun dama sa i den første videoen jeg så på x06 at når man dreper folka så finner man ut at det er noe mer som ligger bak. dette kan hun ikke røpe for da blir det ingen overaskelse sa hun. jeg tror dette blir et langt, godt spill.

Endret av teekej
Lenke til kommentar

jeg håper selvfølgelig at det blir et langt og godt spill like mye som alle andre.

men det har hent mange ganger før at slike storslåtte/banebrytende spill har vert alt for korte, og det ville ikke overaske meg om Assasins creed kommer til å være over alt for fort.

men håper selvfølgelig at jeg tar feil.

Lenke til kommentar
Får man vite noe mere i intevjuet?

6971304[/snapback]

Ikke så mye..

Du får vite at handlingen tar sted i det 10 århundre eller noe sånt, og at personene du skal drepe faktisk er ekte personer fra den tiden. I tillegg får du vite at etter hvert som du tar livet av folk, oppdager du et det er noe mer bak fasaden. Så får du vite litt om leiemorderene på den tiden.

Iallefall det jeg husker at det. En stund siden jeg såg filmen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...