Gå til innhold

Assassin's Creed video. X360

Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

gud bedre så mange bra spill som er på vei til 360 nå :mrgreen: Saints Row som allerede er ute er veldig fett syns jeg, Assassins Creed ser veldig lovende ut, Gears of War blir nok ganske så bra, Halo 3, Halo Wars, PGR4, Splinter Cell Double Agent, GTA4 kommer i '07. Blir dyrt !

2007 ser ut til å bli veldig bra :D :D

Endret av Thomas_H
Lenke til kommentar

Ok, da har jeg fått sett videoen. Ble svært imponert av flyten i spillet. Animasjonene er nydelige, her har Ubisoft lagt ned mye arbeid. Et par kritiske bemerkninger må jeg få komme med:

• Etter attentatet på William blir livvaktene stående stille i et par sekunder uten å foreta seg noe. Altair kneler fremdeles over offeret, men bermen reagerer ikke. Dette bør fikses på.

• Den avsluttende sverdkampen med de samme livvaktene imponerer ikke. Utviklerne har tidligere uttalt at Altair vil få problemer dersom han velger å kjempe mot flere motstandere på én gang, men av denne demoen fremgår det noe ganske annet. Som en annen allerede har nevnt: Hvorfor angriper ikke flere av vaktene samtidig? Det virker dessuten som om Altair blokkerer angrepene like lett forfra som bakfra.

Endret av Penneknekt
Lenke til kommentar

[*]Den avsluttende sverdkampen med de samme livvaktene imponerer ikke. Utviklerne har tidligere uttalt at Altair vil få problemer dersom han velger å kjempe mot flere motstandere på én gang, men av denne demoen fremgår det noe ganske annet. Som en annen allerede har nevnt: Hvorfor angriper ikke flere av vaktene samtidig? Det virker dessuten som om Altair blokkerer angrepene like lett forfra som bakfra.

6965784[/snapback]

De angriper ikke flere samtidig fordi det ikke er så veldig lurt når man løper rundt med sverd... Lett å kutte noen av de andre osv.

Og de viser jo i filmen at det ikke var så lurt heller, han som spilte døde jo ;)

Lenke til kommentar

Tror dere virkelig at vakter ville ha angrepet en person som en flokk høns? Dette er også en tidlig versjon av spillet, det vil nok bli bedre til den ferdige utgaven. Uansett vil aldri vakter angripe en person samtidig, spesielt ikke når han er bevæpnet. Skal dem liksom begynne å skade hverandre?

Endret av TCi
Lenke til kommentar
Neida, ikke som en flokk høns, men det er ikke nødvendig å være gentleman heller, er det vel? Når Altair er opptatt med å parere et sverdslag fra en av vaktene som kommer forfra, hvorfor kan ikke en av de andre døgeniktene stikke ham i ryggen, for eksempel?

6965979[/snapback]

Da vil jo du ende i sikker død, gang på gang på gang, det er da ikke noe kult =)

Lenke til kommentar

Likte også veldig godt sverdkampen. En helt annen flyt enn det vi har sett i andre spill. Men jeg er litt enig i andre innspill ang. passiv AI. Litt pussig at de ikke stikker'n i ryggen når han har tatt livet av målet sitt. Men, men. Vi får se hvordan spillet blir til slutt, men jeg vet ikke om jeg bryr meg. Når spillet gjør slike revolusjonerende sprang på mange områder, skal jeg ikke klage på at enkelte områder er "bare" greit. Grunnen til at vi reagerer på det er jo nettopp fordi resten ser så bra ut.

Lenke til kommentar

Her er en liten sak...

Er ikkje eg som har skrevet dette men eg kopierte det.

Leste på IGN at 360 sin utgave av Assasins Creed vil få to fordeler mot ps3 utgaven...

Bedre AI: 360 sin fixed point cpu er bedre til AI og Fysikk operasjoner, alle slike operasjoner eller kalkulasjoner om du vil utføres i fixed point...

360 vil og kunne si ifra om du har hånd eller fotfeste på noe som ikke tåler vekten din, dette vil aldri ps3 få til da den totalt mangler rumble...

Hvem sa rumble ikke var brukbart

Lenke til kommentar

Rumble er ikke noe du sårt trenger nei. Men det er det at det har blitt en standard innen konsoll-spill siden Nintendo introduserte dette med N64. Skjønner ikke hva Sony tenkte med PS3-kontrollen. De kommer til å miste en ganske betydelig opplevelse uten den.

Lenke til kommentar

Jeg tror MS bruker jævla mye penger på at alt skal bli bedre på 360 enn ps3. eks. assassins creed: AI GTA4: 2ekstra "episoder". og i tillegg gjør de alt de kan for å få spill ekslusivt til 360 som egentlig skulle være på begge konsollene og "stjeler" eksklusive titler fra sony.

Rett meg hvis jeg har sagt noe feil ;)

Lenke til kommentar
Jeg tror MS bruker jævla mye penger på at alt skal bli bedre på 360 enn ps3. eks. assassins creed: AI GTA4: 2ekstra "episoder". og i tillegg gjør de alt de kan for å få spill ekslusivt til 360 som egentlig skulle være på begge konsollene og "stjeler" eksklusive titler fra sony.

Rett meg hvis jeg har sagt noe feil  ;)

6970305[/snapback]

MS skal ha skryt for dere sinnsats hittil med 360`en.

Og det å spille uten rumble er for meg som å onanere uten ereksjon - totalt ubrukelig og kjedelig. Mp nesten le litt av idiotien til Sony der ja, rumble er visst ikkje next-gen ryktes det.

Gratulerer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...