AcroN Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Bestilte meg en Xbox 360 her på Søndag, så ut til at en del bra spill skulle komme fremover. Når jeg ser dette her og GOW lukter det at 360en kommer til å bli langt mer brukt en jeg hadde regnet med. Plus at jeg sannsynligvis må gå til anskaffelse av en ny TV :!: Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 (endret) Blir absolutt en kandidat for årets spill 2007. 6955692[/snapback] Enig. Men det vil få sterk konkurranse av Alan Wake og Mass Effects Blir grafikken slik vi har sett så langt med Mass Effects og gameplayet opp mot Kotor så blir nok dette årets spill for meg 6956389[/snapback] *Ehem*Halo 3*Ehem* Ja... 2007 blir muligens bedre enn 2006, som har vært et heidundrende år hittil.' Og dette, det SKAL i hus. Noe sånt har jeg aldri sett, dette blir tidenes spill når det kommer ut, hvis det som vises her blir mulig. Digget klatringen, digget barrikaden, digget social stealthingen og jeg elsket kampsystemet. Slutt på udødelige superhuman freaks nå! Dette blir som Dark Brotherhood i Oblivion, bare hundretusenvis av ganger bedre. Og DB, det var dritfett. Dette er mitt mest prioriterte spill nå. Endret 28. september 2006 av Stonemeister Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Hiver meg også på rekka av folk som gleder seg til spillet. Syns det er på tide at det endelig kommer noen gode spill til Xbox 360. Offtopic: Har kun kjøpt PGR3 og Oblivion til nå. Har planer om å kjøpe Saints Row og Dead Rising. Ellers synes jeg ikke det er så mange bra spill til Xbox. FPS spill gjør seg mye bedre på PC synes jeg. Lurer på når utviklere skal slutte og fokusere på grafikken, og heller gå over til å fikse gameplay som ligger langt langt langt bak grafikkdelen, for min del synes jeg f.eks. Oblivion grafikken er langt over bra nok. Bedre at man heller bruker penger på gameplay, interaktivitet osv osv. Lenke til kommentar
kaalaaker Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Dette var fovoritten min på E3 og det har ikkje forandra seg. No som det kjem til PC er det nok en god mulighet for et kjøp, ja... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Slike spill som dette ser eg nesten ikkje for meg det å spille med keyboard og mus. Greitt man glatt kan kjøpe ein 360 gamepad etc. Men blir ikkje samme kosen uansett Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Dette spillet blir KOS! satt og måpte når det ble vist på X06! grafikk, Gameplay ja alt såg ut til og vere perfekt! Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 free running og cround delen av spillet ser kjempebra ut, men jeg kan ikke si det samme om slossinga. den så alt for enkel og alt for statisk ut, slåss man mot så mange vakter i et tief spill blir man meia ned med en gang akkurat som i virkeligheten. vaktene i den videoen sto jo bare å så på mens en og en angrep. det blir for easy mode, spessielt når man bare kan klarte opp på en bygning å stikke av. Lenke til kommentar
Koopa Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 SKAL nok ha dette. ja....det vil jeg si. Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 (endret) Syntest dette såg veldig bra ut free running og cround delen av spillet ser kjempebra ut, men jeg kan ikke si det samme om slossinga. den så alt for enkel og alt for statisk ut, slåss man mot så mange vakter i et tief spill blir man meia ned med en gang akkurat som i virkeligheten. vaktene i den videoen sto jo bare å så på mens en og en angrep. det blir for easy mode, spessielt når man bare kan klarte opp på en bygning å stikke av. 6962400[/snapback] Nja, du må jo se litt på hvordan vaktene oppfører seg, de prøver å omringe han slik at noen kan angripe på ryggen hans mens andre kommer fra framsiden, syntest det så mye bedre ut en i andre spill der du blir zerga ned av 20 vakter, og det at vaktene tenker litt over sitt egent liv gir meg litt følelse at de faktisk kan tenke, tror det er svært sjeldent du kan finne noen vakter som bare stormer inn på en fyr med sverd. Men dette er bare mine egne tanker. edit: og det er kanskje derfor vaktene er slik, at du må tenke litt på hvordan du skal komme deg vekk, er ikke alltid så smart å klatre opp en vegg med ryggen til gata hvor vaktene er, kanskje de starter å kaste ting, kanskje noen av de har bue, kan aldri vite Endret 29. september 2006 av Zippio Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Ser ut som et genialt spill!! Dette skal jeg ha! Enda en god grunn til å kjøpe Playstation 3!! Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Ser ut som et genialt spill!! Dette skal jeg ha! Enda en god grunn til å kjøpe Playstation 3!! 6963363[/snapback] Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Ser ut som et genialt spill!! Dette skal jeg ha! Enda en god grunn til å kjøpe Playstation 3!! 6963363[/snapback] 6963370[/snapback] Whoot? Det ER det? Selv om det også blir en grunn til å kjøpe 360, men har en satt øynene sine på PS3 allerede, så ødelegger ikke akkurat dette Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 2007 vil bli et mekkaår for spillentustuiaster.. Spesiellt for de med en X360 innahus.. Bare se hvor mange sinnsyke titler som kommer.. Blir bare helt virril i buksa jeg Birger Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Vel. tror ikke PS3 skaren vil klage heller gitt Om alle spillene vi har sett til nå holder halvparten av hva de lover (begge platformer), så er det bare å overgi alle sanser, finne frem tørkepapir, og generelt kreme over alt ^^ Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 (endret) http://xbox360.ign.com/articles/736/736325p1.html While the PlayStation 3 and 360 versions of Assassin's Creed are virtually identical, Raymond did say that on the 360 the team is putting a special emphasis on achievements. The hardware also allows for improved threading, which will improve even further the crowd AI Endret 29. september 2006 av kewell79 Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 http://xbox360.ign.com/articles/736/736325p1.html While the PlayStation 3 and 360 versions of Assassin's Creed are virtually identical, Raymond did say that on the 360 the team is putting a special emphasis on achievements. The hardware also allows for improved threading, which will improve even further the crowd AI 6963604[/snapback] Høres bra ut for folk som har xbox360 :] Har vel kanskje noe med at xbox'en er ute alt? Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 (endret) http://xbox360.ign.com/articles/736/736325p1.html While the PlayStation 3 and 360 versions of Assassin's Creed are virtually identical, Raymond did say that on the 360 the team is putting a special emphasis on achievements. The hardware also allows for improved threading, which will improve even further the crowd AI 6963604[/snapback] Flott!Dette har nok med det faktum å gjere at XBOX 360 byrjar å bli ein godt innarbeidd plattform. Uansett, eg gledar meg som ein unge til Assasins Creed. Blir for min del ein av dei virkeleg store titlane i 2007. Altair er ein skikkeleg anti-helt - det likar eg As Altair, a medieval hitman with a mysterious past (Raymond confirmed that he's not a time traveler) :!: Endret 29. september 2006 av dark by design Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 29. september 2006 Forfatter Del Skrevet 29. september 2006 Ser ut som et genialt spill!! Dette skal jeg ha! Enda en god grunn til å kjøpe Playstation 3!! 6963363[/snapback] Hæ? Hva snakker du om? Å ja PS3 ja, den boksen som kommer i Mars. Stemmer det, hadde glemt den etter alt oppstyret med X06 Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Hvor store er områdene i spillet? Blir det kontinuerlig streaming av data, slik som i Alan Wake, eller vil man få loade-sekvenser? Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 29. september 2006 Forfatter Del Skrevet 29. september 2006 Hvor store er områdene i spillet? Blir det kontinuerlig streaming av data, slik som i Alan Wake, eller vil man få loade-sekvenser? 6963724[/snapback] Er ikke sikker, men utifra video kanskje det er brett. Hun dama preika om å finne exit når oppdraget var gjort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå