Straffa Skrevet 28. september 2006 Forfatter Del Skrevet 28. september 2006 Kan noen som har sett videoen gi meg et kort innholdsreferat? Svar gjerne på følgende: Gameplay/Pre-rendered? Varighet Features (hvilke sider av spillet vises frem) Visuell kvalitet (flyt, teksturer, animasjoner) Uansett, så ser jeg veldig fram til utgivelsen av Assassin's Creed. Har dessuten kommet til et punkt der jeg seriøst begynner å vurdere Xbox 360. Synes Mass Effect, Gears of War, Alan Wake og Bioshock er en bedre lineup av eksklusive titler enn den Playstation 3 kan skilte med for øyeblikket. Unntaket er Metal Gear Solid 4. 6956280[/snapback] Gameplay 5 min Videokvalitet er ikke så bra. Spillet ser bare herlig ut. Grafikken er helt topp og flyten er skikkelig bra Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 (endret) Kan noen som har sett videoen gi meg et kort innholdsreferat? Svar gjerne på følgende: Gameplay/Pre-rendered? Varighet Features (hvilke sider av spillet vises frem) Visuell kvalitet (flyt, teksturer, animasjoner) Uansett, så ser jeg veldig fram til utgivelsen av Assassin's Creed. Har dessuten kommet til et punkt der jeg seriøst begynner å vurdere Xbox 360. Synes Mass Effect, Gears of War, Alan Wake og Bioshock er en bedre lineup av eksklusive titler enn den Playstation 3 kan skilte med for øyeblikket. Unntaket er Metal Gear Solid 4. 6956280[/snapback] Gameplay 5 min Videokvalitet er ikke så bra. Spillet ser bare herlig ut. Grafikken er helt topp og flyten er skikkelig bra 6956370[/snapback] Gametrailers har lagt ut samme klippet, altså onstage-demonstration, og dere kan nyte alt sammen HER. Enjoy! Edit: leif var her. Endret 28. september 2006 av Gorthaur Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 28. september 2006 Forfatter Del Skrevet 28. september 2006 (endret) Blir absolutt en kandidat for årets spill 2007. 6955692[/snapback] Enig. Men det vil få sterk konkurranse av Alan Wake og Mass Effects Blir grafikken slik vi har sett så langt med Mass Effects og gameplayet opp mot Kotor så blir nok dette årets spill for meg Endret 28. september 2006 av avanore Lenke til kommentar
TCi Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Gameplay/Pre-rendered? Varighet Features (hvilke sider av spillet vises frem) Visuell kvalitet (flyt, teksturer, animasjoner) 6956280[/snapback] 1. Såklart gameplay, ellers har jeg ikke giddet kommentert spillet en gang. 2. 5 minutter 3. Riding, interaksjon mellom NPC, klatring, intuisjonsblikket (slags syn for å finne målet og venner/fiender) og til slutt litt sverdkamp. 4. Veldig god flyt, litt vanskelig å si noe om teksturene da den er av dårlig kvalitet. Animasjonene er veldig gode. Men det er noen glitcher der ennå. Altså at du ser at de nullstilles på hovedpersonen. Ellers veldig imponerende. Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 (endret) Men hva viser selve videoen? Hva foregår? Edit: Seint ute. Edit 2: Er det mange NPC-kloner? Så et bilde i en annen post som kunne tyde på at dette muligens forekommer. Endret 28. september 2006 av Penneknekt Lenke til kommentar
superted81 Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Hvordan man beveger seg gjennom massene, klatrer oppover husveggene og ikke minst sloss, ser intet mindre enn fantastisk ut ihvertfall! Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Fy fasken dasken lasken! Dette ser helt rått ut! Gleder meg som en liten unge Lenke til kommentar
_richter_ Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Fy fasken dasken lasken! Dette ser helt rått ut! Gleder meg som en liten unge 6957016[/snapback] Er da litt for tidlig til å glede seg til noe som kommer om et halvt år .. GOW til 360 samt Medival II til Pc derimot... Lenke til kommentar
TCi Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Ser mer fram til dette enn andre 360-titler. Etter Rainbow Six Las Vegas, blir det dette spillet jeg venter mest på. Langt mellom godbitene men. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Er da litt for tidlig til å glede seg til noe som kommer om et halvt år .. 6957159[/snapback] Sludder og vås. Jeg har gledet meg til dette spillet siden det ble vist fram på X05 for et år siden, jeg... Lenke til kommentar
Phoenixs Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Dette ser bra ut Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Er da litt for tidlig til å glede seg til noe som kommer om et halvt år .. 6957159[/snapback] Sludder og vås. Jeg har gledet meg til dette spillet siden det ble vist fram på X05 for et år siden, jeg... 6957220[/snapback] Det ble anonsert på E3 2006. Å da var det så vidt vi viste PS3 eksklusive. Så tror ikke du har gledet deg så lenge til det. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Det ble anonsert på E3 2006. Å da var det så vidt vi viste PS3 eksklusive. Så tror ikke du har gledet deg så lenge til det. 6957449[/snapback] Det ble vel annonsert på X05, men da under et annet navn så vidt jeg husker. Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 (endret) Stemmer. Det ble annonsert på X05 under navnet "Project Assassin". Det ble offisielt annonsert som "Assassin's Creed" under E3 2006, da til Playstation 3, men ordet "ekslusivt" ble aldri brukt. Endret 28. september 2006 av paranoide Lenke til kommentar
Starscream12 Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 (endret) Fantastisk Glad jeg skaffa meg en 360 brukt for noen uker siden. Wii60 på meg. Sinnsykt spill. Er ikke mange next-gen spill som har frista meg. Eneste har vært Dead Rising. Nå kommer dette. Med Metroid Prime og Mario i MArs ogdå så sliter jeg! Har hjemmeeksamen på den tida Endret 28. september 2006 av Starscream12 Lenke til kommentar
Licht Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 ... :< Mine konti trakk nettopp et kollektivt fortvilelsens sukk ved tanke på konsollsesongen 06/07. Dette så jo fantastisk ut, og jeg er sjeleglad det ikke er PS3-eksklusivt. Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Ser mer fram til dette enn andre 360-titler. Etter Rainbow Six Las Vegas, blir det dette spillet jeg venter mest på. Langt mellom godbitene men. 6957188[/snapback] Samme her. Men dette er et spill jeg ikke har hatt noe særlig forhold til tidligere. På et ble det jo bare vist en pre-rendret film. Ga meg ikke noe inntrykk av spillet. Men nå når jeg har sett det i aksjon, ser det jo helt fantastisk ut! Lenke til kommentar
TCi Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Men dette er et spill jeg ikke har hatt noe særlig forhold til tidligere. På et ble det jo bare vist en pre-rendret film. Ga meg ikke noe inntrykk av spillet. Men nå når jeg har sett det i aksjon, ser det jo helt fantastisk ut! 6958192[/snapback] Nøyaktig slik det var for meg. Åpnet virkelig øynene for dette spillet nå. Det er ikke ofte prerendret filmer er hva man får, dette er et fint unntak. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Hadde heller ikke hørt så mye om spillet, før jeg så det på X06, ga meg et sikkelig godt inntrykk av spillet, digget hvordan animasjonene så ut og klatringen, utrolig fett. Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Fy flate!! Dette spilltet virker helt råttt....Både grafisk og gameplay messig virker dette bare som det perfekte spill altså!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå