bjokys Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Angrer ikke et sekund på at jeg kjøpte X360en, når du ser hvor mange brae titler som kommer framover... Birger 6954486[/snapback] Enig, fikk min idag, og det ser ut som jeg går mange morsomme kvelder i kasernen sammen med romkameratene mine i møte, LCD-tv er allerede skaffet inn for anledningen Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Angrer ikke et sekund på at jeg kjøpte X360en, når du ser hvor mange brae titler som kommer framover... Birger 6954486[/snapback] Enig, fikk min idag, og det ser ut som jeg går mange morsomme kvelder i kasernen sammen med romkameratene mine i møte, LCD-tv er allerede skaffet inn for anledningen 6955073[/snapback] Virker som det er mange som har gått til innkjøp av 360 de siste ukene... (?) Bror min skal kjøpe en i morgen, og en kompis skaffet seg en forrige uke.. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 27. september 2006 Forfatter Del Skrevet 27. september 2006 Dette er det beste jeg har sett på en spillemesse. Eneste man trenger å ha som en spillekonsoll er X360. Denne vinteren vil bli en spillfest for oss X360 brukere Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 (endret) Angrer ikke et sekund på at jeg kjøpte X360en, når du ser hvor mange brae titler som kommer framover... Birger 6954486[/snapback] Enig, fikk min idag, og det ser ut som jeg går mange morsomme kvelder i kasernen sammen med romkameratene mine i møte, LCD-tv er allerede skaffet inn for anledningen 6955073[/snapback] Virker som det er mange som har gått til innkjøp av 360 de siste ukene... (?) Bror min skal kjøpe en i morgen, og en kompis skaffet seg en forrige uke.. 6955219[/snapback] Tja, det er kanskje ikke så rart... uslåelig pris/ytelse, ett spillbibliotek som bare blir mer og mer impronerende, og en hovedkonkurrent som er ett havt år fra lansering i europa (ikke at jeg hadde tenkt å kjøpe PS3 før prisen kryper under 3000 uansett). Har egentlig bare gått og gnagd etter å kjøpe en 360 de siste månedene, og til slutt ble presset for stort vanker nok en Wii i hus i desember også ja Dette er det beste jeg har sett på en spillemesse.Eneste man trenger å ha som en spillekonsoll er X360. Denne vinteren vil bli en spillfest for oss X360 brukere 6955271[/snapback] Helt enig, nesten som VISA-kortet mitt låg og vred seg mens jeg såg på... spill på spill som leverte, nei dette blir utrolig gøy Endret 27. september 2006 av bepe86 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Ja eg måtte låne rett over 3k til ein kamerat som var desperat etter å få se 360 :!: En annen kammis kjøpte seg i forrige uke også. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 En kompis som jobber på Elkjøp sa at salget på 360 økte litt rett etter at nyheten om PS3-utsettelsen kom, ikke akkurat overraskende. Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Skal laste ned denne videoen så fort jeg kommer hjem fra jobb. Synes Assassin's Creed fikk altfor lite oppmerksomhet på E3. Det kommer nok til å endre seg nå. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Skal laste ned denne videoen så fort jeg kommer hjem fra jobb. Synes Assassin's Creed fikk altfor lite oppmerksomhet på E3. Det kommer nok til å endre seg nå. 6955672[/snapback] Ja, hørt ikke så veldig mye om dette på E3. Mulig det var pga. det var en tidlig build og at det ikke var så imponerende den gangen. Det er en del glitcher i denne filmen også, men alt i alt er det en veldig imponerende film. Blir absolutt en kandidat for årets spill 2007. Siste spillet jeg fikk et slikt godt inntrykk av var demoen til Tomb Raider Legend. Og det spillet var uten tvil det beste Tomb Raider spillet siden nr. 2. Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 For å si det sånn så er jeg glad for at det kommer til PC også! Må vel bare kjøpe meg en 360-kontroll til pc da Lenke til kommentar
superted81 Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Ja dette så helt fantastisk ut... en god blanding av mine favoritt spill; Splinter Cell og Prince of Persia! Sjeldent har jeg gledet meg så mye til mars... Dette er forøvrig tidenes spillhøst... Håper det blir mye drittvær Lenke til kommentar
TCi Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Mars 2007 kan bli en sinnsyk måned for min del. I tillegg til dette spillet vil muligens Metroid Prime Corruption og Mario Galaxy komme. Litt usikker på Mario Galaxy, men skal ikke forrundre meg at det kommer våren/sommeren. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Eg er glad det er andre her inne som gledar seg like mykje som meg til Assasins Creed. Eg trur dette spelet blir midt i blinken for meg. Og berre håpar at det blir litt historisk korrekt, då Jade (ja, eg og Jade er på første namns-basis;)) har sagt det fleire gonger at dei baserar seg på 'actual historical events'. Eg har lest mykje om det 3. korstog, og synes det er spennande, så å få moglegheit å spela ein snikmordar i den historia kan være utruleg tøft! Lenke til kommentar
TCi Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Ja, litt interessant at de personene du skal drepe er faktiske personer fra den tiden. Også godt å se at det har blitt jobbet godt med å gjenskape byene på den tiden. Fiktive byer har en tendens til å ha dårlig arkitektur, slik at det ikke ser like godt ut. Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 (endret) Ja, hørt ikke så veldig mye om dette på E3. Mulig det var pga. det var en tidlig build og at det ikke var så imponerende den gangen. Det er en del glitcher i denne filmen også, men alt i alt er det en veldig imponerende film. Blir absolutt en kandidat for årets spill 2007. Siste spillet jeg fikk et slikt godt inntrykk av var demoen til Tomb Raider Legend. Og det spillet var uten tvil det beste Tomb Raider spillet siden nr. 2. Gamespot-redaktør Greg Kasavin sa om Assassin's Creed: "[it] totallly blew me away at the show, and it was one of very few games that did so", så jeg tviler på at E3-demoen var dårlig. Problemet er at folk flest var mer opptatt av å lovprise videoen av Halo 3 (som ikke viste noe som helst, og var - i mine øyne - særdeles lite imponerende). Endret 28. september 2006 av Penneknekt Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Nå er jeg seriøst fuktig i byksarna. Lenge siden en spilldemonstrasjon har levd opp til forventningene mine... Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Gamespot-redaktør Greg Kasavin sa om Assassin's Creed: "[it] totallly blew me away at the show, and it was one of very few games that did so", så jeg tviler på at E3-demoen var dårlig. Problemet er at folk flest var mer opptatt av å lovprise videoen av Halo 3 (som ikke viste noe som helst, og var - i mine øyne - særdeles lite imponerende). 6956037[/snapback] Ubisoft viste ingenting av Assassin's Creed til massene under E3. Det var sikkert fordi massene kan være mye mere kritiske og henge seg opp i mere detaljer enn erfarne spillkritikere gjør. De som har sett tidligere builds av store spill, vet omtrentlig hva de kan forvente at blir rettet på til spillet er ferdig. Vanlige folk gjør ikke det, og kunne avfeid hele greia med at det var for mye bugs også videre... Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Ubisoft viste ingenting av Assassin's Creed til massene under E3. Det var sikkert fordi massene kan være mye mere kritiske og henge seg opp i mere detaljer enn erfarne spillkritikere gjør. De som har sett tidligere builds av store spill, vet omtrentlig hva de kan forvente at blir rettet på til spillet er ferdig. Vanlige folk gjør ikke det, og kunne avfeid hele greia med at det var for mye bugs også videre... Du kan nok ha rett i det. Men E3-videoen har også ligget tilgjengelig på nettet, uten at det synes å ha hjulpet noe særlig. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Ok. Heh, ja godt poeng. Den Halo 3 filmen var ikke så mye å skryte av egentlig. Lenke til kommentar
Firvulag Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 bare jeg som ikke har planer om å drepe noen i det spillet? bare løpe rundt å klatre å frolic hele tiden^^ Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Kan noen som har sett videoen gi meg et kort innholdsreferat? Svar gjerne på følgende: Gameplay/Pre-rendered? Varighet Features (hvilke sider av spillet vises frem) Visuell kvalitet (flyt, teksturer, animasjoner) Uansett, så ser jeg veldig fram til utgivelsen av Assassin's Creed. Har dessuten kommet til et punkt der jeg seriøst begynner å vurdere Xbox 360. Synes Mass Effect, Gears of War, Alan Wake og Bioshock er en bedre lineup av eksklusive titler enn den Playstation 3 kan skilte med for øyeblikket. Unntaket er Metal Gear Solid 4. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå