Gå til innhold

Assassin's Creed video. X360

Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
For å feie all spekulasjon til side. Det blir ingen forskjell på Xbox 360 og PlayStation 3-versjonen av Assassin's Creed. Dette bekreftet produsent Jade Raymond spesifikt i en samtale vi hadde sist torsdag, så den krangelen kan like gjerne legges død med en gang.

6987004[/snapback]

Heyhey.. Hvem startet egentlig dette da? MS?

Lenke til kommentar
For å feie all spekulasjon til side. Det blir ingen forskjell på Xbox 360 og PlayStation 3-versjonen av Assassin's Creed. Dette bekreftet produsent Jade Raymond spesifikt i en samtale vi hadde sist torsdag, så den krangelen kan like gjerne legges død med en gang.

6987004[/snapback]

6988812[/snapback]

Devs selv som sa at X360 versjonen blir bedre

Lenke til kommentar
Mens produsenten sier at de blir identiske.. Who to believe :) Jeje vi får se.

7000589[/snapback]

Assassin's Creed producer Jade Raymond has let slip what she must have assumed was a minor detail, suggesting the Xbox 360 version of Ubisoft's upcoming release will boast superior crowd AI when compared to the PlayStation 3 version

Lenke til kommentar
Endelig et spill utenom GEAR som jeg kan se frem til på xboxen. Vurderte å selge den for ikke lenge siden, fordi jeg ikke likte noen av spilla som er men nå komer jo dette og alan wake.

7000066[/snapback]

Ikke glem Army of two! Det spillet ser jo helt konge ut! Mange bra titler som kommer til xbox 360.

Lenke til kommentar
Endelig et spill utenom GEAR som jeg kan se frem til på xboxen. Vurderte å selge den for ikke lenge siden, fordi jeg ikke likte noen av spilla som er men nå komer jo dette og alan wake.

7000066[/snapback]

Ikke glem Army of two! Det spillet ser jo helt konge ut! Mange bra titler som kommer til xbox 360.

7003180[/snapback]

Hør hør... Det ser jeg virkelig frem til...

Lenke til kommentar

6987004[/snapback]

6988812[/snapback]

Devs selv som sa at X360 versjonen blir bedre

7000085[/snapback]

Jaja, nå er det bekrefetet at det ikke blir noen forskjell, selv på A.I'n det hele var en mistolkning av produsenten Jade something's uttalelse.. Det som ble sagt var vel bare at A.I koden var forskjellig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...