The Stig Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Nå har det seg slik at jeg stoler mye mer på utvikleren av spillet enn en produsent av en konsoll, som selvsagt vil at du skal kjøpe spillet til deres konsoll.. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Dette spillet inneholder virkelig litt inovasjon. Til forandring til en del andre tittler.. Birger Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 For å feie all spekulasjon til side. Det blir ingen forskjell på Xbox 360 og PlayStation 3-versjonen av Assassin's Creed. Dette bekreftet produsent Jade Raymond spesifikt i en samtale vi hadde sist torsdag, så den krangelen kan like gjerne legges død med en gang. 6987004[/snapback] Heyhey.. Hvem startet egentlig dette da? MS? Lenke til kommentar
zoneman Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Endelig et spill utenom GEAR som jeg kan se frem til på xboxen. Vurderte å selge den for ikke lenge siden, fordi jeg ikke likte noen av spilla som er men nå komer jo dette og alan wake. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2006 For å feie all spekulasjon til side. Det blir ingen forskjell på Xbox 360 og PlayStation 3-versjonen av Assassin's Creed. Dette bekreftet produsent Jade Raymond spesifikt i en samtale vi hadde sist torsdag, så den krangelen kan like gjerne legges død med en gang. 6987004[/snapback] Heyhey.. Hvem startet egentlig dette da? MS? 6988812[/snapback] Devs selv som sa at X360 versjonen blir bedre Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Mens produsenten sier at de blir identiske.. Who to believe Jeje vi får se. Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Hvorfor sa de at PS3 versjonen får dårligere AI? Syntest det høres helt merkelig ut jeg i alle fall... Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Mens produsenten sier at de blir identiske.. Who to believe Jeje vi får se. 7000589[/snapback] Assassin's Creed producer Jade Raymond has let slip what she must have assumed was a minor detail, suggesting the Xbox 360 version of Ubisoft's upcoming release will boast superior crowd AI when compared to the PlayStation 3 version Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Hmm vil ha assasins creed nå!! hater å ha fått internett. Nå kan jeg lese om og se spilla så tidlig. for så mye forventninger. Før så lå bare spillet plutselig i butikkhylla.. Savner tidene hvor jeg faktisk ble overrasket i spillbutikkene Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 hater å ha fått internett Jaja, men da kan du jo laste ned masse flotte demoer fra marketplace Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Noen som vet om det kommer en Demo til Assasins Creed før lansering.. var det ikke snakk om en demo over jul..? Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Endelig et spill utenom GEAR som jeg kan se frem til på xboxen. Vurderte å selge den for ikke lenge siden, fordi jeg ikke likte noen av spilla som er men nå komer jo dette og alan wake. 7000066[/snapback] Ikke glem Army of two! Det spillet ser jo helt konge ut! Mange bra titler som kommer til xbox 360. Lenke til kommentar
superted81 Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Endelig et spill utenom GEAR som jeg kan se frem til på xboxen. Vurderte å selge den for ikke lenge siden, fordi jeg ikke likte noen av spilla som er men nå komer jo dette og alan wake. 7000066[/snapback] Ikke glem Army of two! Det spillet ser jo helt konge ut! Mange bra titler som kommer til xbox 360. 7003180[/snapback] Hør hør... Det ser jeg virkelig frem til... Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Army of Two blir kult da det egentlig baserer seg på co-op spill. Birger Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 For å feie all spekulasjon til side. Det blir ingen forskjell på Xbox 360 og PlayStation 3-versjonen av Assassin's Creed. Dette bekreftet produsent Jade Raymond spesifikt i en samtale vi hadde sist torsdag, så den krangelen kan like gjerne legges død med en gang. 6987004[/snapback] Heyhey.. Hvem startet egentlig dette da? MS? 6988812[/snapback] Devs selv som sa at X360 versjonen blir bedre 7000085[/snapback] Jaja, nå er det bekrefetet at det ikke blir noen forskjell, selv på A.I'n det hele var en mistolkning av produsenten Jade something's uttalelse.. Det som ble sagt var vel bare at A.I koden var forskjellig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå