McMuffin Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Har endel aksjer i Apple, kjøpt på kursen 73 $. Nå ligger de i 76.09, etter å ha vært oppe i 77.62. Tror dere dette bare er et forbigående fall? Selv tror jeg at kursen vil fortsette å stige jevnt og trutt etter de nye lanseringene til Apple. Håper på noen synspunkter her... Lenke til kommentar
pengegaute Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Spørsmålet mitt er om de klarer å lansere noe som kan få samme suksess som iPod? Om ikke det går så vil de tjene mindre penger og så vil verdien på selskapet nedjusteres. Hilsen en som angrer på at han ikke kjøpte Apple i 2003. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 28. september 2006 Forfatter Del Skrevet 28. september 2006 Ja, de har jo lansert en helt ny produktportefølje nå. Spørsmålet et om de klarer å slå 85 som er deres bestnotering, i løpet av tiden som kommer.... Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 (endret) Apple sliter med å ta markedsandeler. De selger mer, men det gjør PC-produsentene også. Mac OS X er bra, men ikke bra NOK til å overbevise folk. Når Vista kommer kan forskjellene viskes ut enda mer. Apple bør komme med noe skikkelig bra i tiden fremover hvis det skal være noe håp om aksjeoppgang. Imo. Edit: Hvordan har dollarkursen gått i samme periode? Er du fortsatt i pluss, totalt sett? Endret 28. september 2006 av klilleng Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 28. september 2006 Forfatter Del Skrevet 28. september 2006 (endret) Totalt sett er jeg litt i pluss Tenker at iogmed at Apple har lansert helt nye Ipod's, så vil markedet stige jevnt i en stund fremover, mens folk kjøper. Endret 28. september 2006 av SN25P Lenke til kommentar
pengegaute Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Ser at Apple sank litt på børsen etter at det ble en utsettelse av lansering av noen video ipodgreier. Regner med at en eventuell suksess med video-pod kan føre til rakettavkastning på aksjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå