Gå til innhold

Banjo and Kazooie på 360!

Landeplagen

Anbefalte innlegg

Jeg hadde gitt alt for et fps spill på høyde med Goldeneye/ Perfect dark gitt ut av Rare på x360 :love:

6994668[/snapback]

Eg hadde gitt alt for å få disse titlene ut på Arcade :)

Absolutt ein av de to titlene som eg har lagt flest timer i på min N64 :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Enda bedre om Rare har blitt solgt tilbake til Nintendo. Tror Rare kan gjøre underverker med Nintendo sin kontroller. om ikke,så får Nintendo piske Rare tilbake på plass.

meeeen..never gonna happen.

6994946[/snapback]

Mange av rare's gamle gubber som jobbet på GE og PD, har gått til andre firmaer. Det er problemet. :ermm:

Lenke til kommentar
Enda bedre om Rare har blitt solgt tilbake til Nintendo. Tror Rare kan gjøre underverker med Nintendo sin kontroller. om ikke,så får Nintendo piske Rare tilbake på plass.

meeeen..never gonna happen.

6994946[/snapback]

Mange av rare's gamle gubber som jobbet på GE og PD, har gått til andre firmaer. Det er problemet. :ermm:

7003104[/snapback]

De gikk til Free Radical Design, så ånden fra PD og GE lever fremdeles i Timesplitters-serien, og det kommende Haze forhåpentligvis :yes:

Lenke til kommentar
De gikk til Free Radical Design, så ånden fra PD og GE lever fremdeles i Timesplitters-serien, og det kommende Haze forhåpentligvis new_yes.gif

Jepp, det beste MP spillet på PS2 og kanskje det beste spillet imo i det hele tatt :) (på ps2)

7003548[/snapback]

Timesplitters 2 er forunderlig likt GoldenEye ja... :hmm:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Rare må finne tilbake til sine røtter, slik at de kan skape det de engang var best til! Lage spill som engasjerer så mye at en blir sittende inne hele dagen for å spille. Savner de tidene...:(

7025209[/snapback]

Kameo er ganske digg. Jeg ble desverre ferdig med spillet på under en dag.

Håper virkelig at Banjo 3 kan fenge meg like mye og lenge som N64-klassikerene gjorde.

Lenke til kommentar
jau.. synes banjoo hører mer til nintendo enn på xbox

7402190[/snapback]

Og der har du kanskje den største grunnen til at MS kjøpte Rare. De manglet barnevennlige spill.

Vi som har DS kan håpe på at Rare lager et Banjo spill den. For øyeblikket holder de på med Diddy Kong Racing, men vi skal ikke se bort ifra at de annonserer enda et DS-spill :)

Endret av Bruskork
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...