Gå til innhold

Banjo and Kazooie på 360!

Landeplagen

Anbefalte innlegg

Såg traileren nå netopp, ser ut til at Puzzle bitene og notene er med i dette også ;)  er jo ikkje banjo uten det da men :p

6961164[/snapback]

Merka det jeg også. Håper ikke de introduserer FOR mye nytt. Noen som la merke til at Banjo så litt eldre ut, og at de brukte gamle lydeffekter i trailern? :thumbup:

6964448[/snapback]

Merka ikke generelt at han så eldre ut, men anderledes derimot. Nesa og ansiktet var ikke akkurat som jeg husket. Men han var kul likevel da. :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ååhhh, vet ikke hvor mange timer jeg spilte de spilla om igjen og om igjen ;)

det var de spillene jeg brukte meste av barndommen min på^^

begge spillene var mega geniale, husker da Banjo-Tooie logoen kom opp på tv skjermen...... jeg fikk helt spasmer.... :cry:

håper det nye blir som de gamle.....bare...helt geniale! :w00t:

Lenke til kommentar
Rare mistet bådesjel og sjarm etter at microsoft overtok. Veldig synd, ettersom de har stått bak noen av tidenes beste spill..

6968461[/snapback]

Vet ikke helt. Rare har noen av de diggeste spillene på 360 så langt egentlig. Kameo var nice som faen. Og PDz var faktisk en nytelse å runde. Selv om jeg gjorde det på en kveld.

Rare er de eneste som ikke har spill med tearing og aliasing og dårlig feel. Det er bare noe ekstra som GRAW eller noen andre spill ikke er i nærheten av. Selv om Perfect dark hadde major flaws er det fortsatt nice, men det kommer vel av det egentlig er en Xbox port.

Lenke til kommentar

Tror jeg egentlig aldri har spilt Banjo Kazooie. Og etter tidliggere titler utgitt av Rare (Perfect Dark Zero), venter jeg spent på noen gameplay filmer. Pluss at man skal i se bort ifra at jeg kjøper noe barnespill for meg selv (Viva Piñata). Og hvis dette blir en god titel, hvorfor ikke? :p

Birger :)

Lenke til kommentar

Allikevel er jeg også av den formening at Rare ikke er det det engang var... Enig i at de ruler 360en, men ingen av de spillene kan måle seg med N64 klassikerne desverre. Ikke oppfatt komentaren min som et fanboy argument, er 100% nøytral når det kommer til det feltet, har alltid hatt alle konsoller. Men får bare håpe Rare klarer å få i gang noe som kommer på høyde med goldeneye, lylatwars og DK:D

Lenke til kommentar
Rare mistet bådesjel og sjarm etter at microsoft overtok. Veldig synd, ettersom de har stått bak noen av tidenes beste spill..

6968461[/snapback]

Vet ikke helt. Rare har noen av de diggeste spillene på 360 så langt egentlig. Kameo var nice som faen. Og PDz var faktisk en nytelse å runde. Selv om jeg gjorde det på en kveld.

Rare er de eneste som ikke har spill med tearing og aliasing og dårlig feel. Det er bare noe ekstra som GRAW eller noen andre spill ikke er i nærheten av. Selv om Perfect dark hadde major flaws er det fortsatt nice, men det kommer vel av det egentlig er en Xbox port.

6968534[/snapback]

Merkelig altså. Eg følte alt var feil når eg satt å spillte PDZ-demoen. Makan til makkverk har eg ikkje spillt på lange tider. Kameo-demoen ungikk å ende opp som sorgens kapittel derimot, det spillet virket bra. Men sjelen som fattet meg på N64-eraen vil nok aldri gløde slik den gjorde.

Dette spillet blir RARE siste munfull for min del, feiler dette er det over og ut.

Lenke til kommentar
Seriøst, hva var det som var problemet med kontrollene? Uvandt i førsten, men ble da vandt til de.. Greit spill i co-op.

Birger :)

6969759[/snapback]

Det jeg merket de første stundene jeg prøvde det, var at siktet var veldig tregt. Det blir man, som sagt, vant til. Mange som lurer på hvor hoppeknappen er, blir litt skeptisk til spillet.

Lenke til kommentar

FPS på konsoll er ingen vanskelig sak i seg sjøl om man er vandt til å spille det, som meg. Men spillet i seg sjøl bør imponere før eg legger ut noe sure lakser. Eg likte å tro at eg ville kjøpe PDZ når eg fannt det til rund 299,-. Demoen var salig, og eg tar ikkje imot det spillet om det så skulle smelle i hellvette og det ligger på 100,-

Det er ein skam for Perfekt Dark på N64 som ligger i minner som noe av de beste eg har spillt av FPS, uavhengig av platform

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...