Gå til innhold

Banjo and Kazooie på 360!

Landeplagen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Banjo spillene er jo bare de beste som er lagd _ever_ da! Selv om det forundrer meg at nintendo ikke sitter igjen med rettigheter, men hey! Dette kan sammen med Halo 3 bli enda en god grunn til og få flere over til teh 360 side :p

Edit: Hvor kult hadde det ikke vært med coop på dette? :dribble:

Endret av F_S
Lenke til kommentar
Banjo spillene er jo bare de beste som er lagd _ever_ da! Selv om det forundrer meg at nintendo ikke sitter igjen med rettigheter, men hey! Dette kan sammen med Halo 3 bli enda en god grunn til og få flere over til teh 360 side  :p

Edit: Hvor kult hadde det ikke vært med coop på dette? :dribble:

6960883[/snapback]

Nintendo solgte Rare til Ms.kanskje det var bra at de gjorde det. Rare hadde sine toppdager på N64,ikke på ms. men jeg venter spent på Banjo Kazooie 3. den får meg kanskje til å kjøpe en 360.

Wii skal man ha uansett.

såeh,da blir det vel Wii60 på meg også^^

Endret av ulven82
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Nintendo solgte Rare til Ms.kanskje det var bra at de gjorde det. Rare hadde sine toppdager på N64,ikke på ms. men jeg venter spent på Banjo Kazooie 3. den får meg kanskje til å kjøpe en 360.
Nintendo eide vel aldri Rare, men de hadde et godt samarbeid på Nintendo 64.

Nå har vel ikke Rare gitt ut så veldig mye under Microsoft Game Studios ennå (Conker: Live & Reloaded, Kameo: Elements of Power og Perfect Dark Zero), men de har iallefall to stilige spill under utvikling (Viva Piñata og Banjo-Kazooie 3), så får håpe de klarer å vise seg verdige summen Microsoft betalte for dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...