Singh tha king Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Har nå i over ett år hatt ett spisst adamseple....ikke en anelse om hvordan jeg ar klart å få det =/ Noen som vet hva problemet kan være? mangel på noe? Sinnsykt irriterende for det gjør ikke vondt heller... Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Det er ikke noe du kan gjøre med dette. Noen får spisst adamselpe, andre får et ganske rundt et.... Sånn er det bare... Passer bedre under Samfunn -> Helse tror jeg... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Skjær opp huden, og bruk en baufil. Så kan du forme den som du vil. Gjerne bruk litt vått sandpapir. Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 27. september 2006 Forfatter Del Skrevet 27. september 2006 damn, tenkte ikke over at jeg kunne ha tråden min der... Så det er ingen måte å få den mindre på? ser ikke så fin ut. Faren (og moren) min har ikke spisst admseple, hvordan i svarte fikk jeg det? Vil det kanskje bli "rundere" etterhvert tro? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Er mange som har spisst adamseple Lenke til kommentar
NikkoDee Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Hva er et adamseple? Lenke til kommentar
Matias Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Kanskje det ikke er spisst, men bare stort? Er vanlig at adamseplet er litt stort i ungdomstiden. Det blir forhåpentligvis mindre etterhvert. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Bare pass deg når du skal barbere deg. Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 27. september 2006 Forfatter Del Skrevet 27. september 2006 adamseplet er det du har i halsen. Hm...barbert meg faktisk i dag, og det var faktisk helt ned til adamseple Kan hende det bare er stort =/ hvs det ikke blir mindre innen ett par år så hopper jeg fra et stup. hvorfor meg? alltd meg! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 adamseplet er det du har i halsen.Hm...barbert meg faktisk i dag, og det var faktisk helt ned til adamseple Kan hende det bare er stort =/ hvs det ikke blir mindre innen ett par år så hopper jeg fra et stup. hvorfor meg? alltd meg! 6952917[/snapback] Hva er galt med et stort adamseple? Slutt å whin over ett jævla adamseple. Du er ikke tilbakestående i vertfall. Eller har kreft osv. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Jeg har ganske lite adamseple, men jeg greier faen å kutte meg der hver jævla gang jeg barberer meg. Mulig jeg ikke er forsiktig nok (ingen barberer seg fortere enn meg). Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 27. september 2006 Forfatter Del Skrevet 27. september 2006 (endret) Bundy: du skulle bare ha visst! Jør2: rart...har aldri fått kutt der, men bare på sidene (altså under ørene, kanten av kjeven). edit: en venn av faren min sa at jeg måtte spise fisk for å få det mindre det er søppel eller? Endret 27. september 2006 av Singh tha king Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Tror nesten du må forhøre deg med lege om noe slikt. Vil tro det vil gå under plastisk kirurgi hvis du skal forrandre på noe slik. Dessuten så passer denne under Helse-kategorien og ikke under OT-baren så posten flyttes. Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Skjønner ikke hvorfor du henger deg opp i dette... Alle ser forskjellige ut, det er bare sånn det er. Du skal tenke deg rimelig godt om før du går så langt som å ta plastisk kirurgi for å bli kvitt det. Hvis du føler at du ikke blir akseptert sosialt, så er det av andre grunner. Ikke pga hvordan adamseplet ditt ser ut... Lenke til kommentar
Even. Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 (endret) Tror ikke det er noe å gjøre med det. Du har i hvert fall ikke kreft, sulter ikke, er ikke blind, ikke åndsvak og har for alt jeg vet to armer og ben. Det finnes folk som har det verre. Tro det eller ei. Å ha skjegg ned til adamseplet er da ikke så uvanlig, eller misforstod jeg det du skrev? Endret 27. september 2006 av Even. Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 27. september 2006 Forfatter Del Skrevet 27. september 2006 (endret) ikke noe problem med det sosiale, men hadde vært digg å ha det mindre. ville heller ikke ta plastik kirurgi...never! nei...har nok i skjegg ned til adamseplet, men barberhøvlen går nok helt ned dit. bare sånn å forsikre at alt skjegget blir borte...hehe Endret 27. september 2006 av Singh tha king Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 edit: en venn av faren min sa at jeg måtte spise fisk for å få det mindre det er søppel eller? Det var nok en spøk. (Dårlig sådan.) Det han tenker på er struma. Det har du nok ikke. PS.: Jeg synes spisst adamseple er tøft. Det er jo tross alt svært maskulint. Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 27. september 2006 Forfatter Del Skrevet 27. september 2006 PS.: Jeg synes spisst adamseple er tøft. Det er jo tross alt svært maskulint. 6953045[/snapback] har ikke tenkt det på den måten! kanskje det ser litt tøft ut bra at jeg ikke har struma Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Trodde med en gang jeg leste topicen at du hadde spist/svelget adamseplet. wtf?? Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Det kan jo skjules ved at du legger på deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå