Dragan87 Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Sitter og setter sammen pc nå, og trenger hjelp til og finne ut hva som er pluss og minus på ledningene som skal inn i "front panel" på hovedkortet. I hovedkort manualen står det der skal pluss og der skal minus, men det står ikke + og - på ledningene. Der står det bare en pil som peker ned på en pin, og så står det ksp over den. Hva er hva. takk for all hjelp Lenke til kommentar
Mit Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 jeg vet ikke hvem av de som er hva men det ikke værre enn og prøve deg fram litt Lenke til kommentar
Dragan87 Skrevet 27. september 2006 Forfatter Del Skrevet 27. september 2006 Men kan det ikke gå galt hvis jeg kobler feil da? Lenke til kommentar
Mit Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Skal ikke gjøre det, har kobla feil mange ganger på mitt gamle dårlig oppmerka hk, det lever like fint ennå. av/på og reset bryter spiller det nok ingen rolle åssen du kobler bare det er over de to riktige pinnene, pluss/minus spiller ingen rolle der. Lysdioder vil ikke lyse ved feil på pluss/minus, de går ikke i stykker, bare og bytte igjenn da. Lenke til kommentar
Dragan87 Skrevet 27. september 2006 Forfatter Del Skrevet 27. september 2006 okey da prøver jeg det;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå