ZerBox Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Jeg har Nextgentel ADSL og skal spille Championship Manager 01/02(hoste), men ingen klarer å koble seg til meg. Må hvis åpne noen porter, men vet ikke hvilke. Noen som vet? hadde satt skikkelgi stor pris på svar, for jeg har lurt på dette skikkelig lenge Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 =O - Kan man spille CM 012 over netT?? PHETT! Lenke til kommentar
magma_81 Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 6709 tcp og udp :smile: Magnus Edit: Klarte faktisk å taste inn feil port :smile: [ Denne Melding var redigert av: mAGMA_81 på 2002-11-07 18:30 ] Lenke til kommentar
Eispeis Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Ser at dette er en eldgammel tråd, og du har mest sannsynlig løst problemet med portene ovenfor, men jeg tenkte jeg kunne komme med litt tileggs info: Har du ADSL gjennom Universitetet i Bergen eller Oslo? Hvis dette er tilfellet er det ikke sikkert at du kan hoste i det hele tatt. Jeg mener bestemt at ved disse to universitetene må du gjennom universitetets egen firewall, og dermed kan porter som er stengt der hindre deg i å gjøre som du vil. Dette medfører størst problemer ved webspilling og særlig da ved hosting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå