P0nduz Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Lure på som topic sier hvor jeg kan finne noe sånt? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Sånn du tenker på eller? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=310497 Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 jeg tror jeg har sett en slik "kobling" som er meget tynn og bare 10cm eller noe lang for å legge i mellom vinduskarmen og vinduet eller under døra... Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 27. september 2006 Forfatter Del Skrevet 27. september 2006 Sånn du tenker på eller? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=310497 6952710[/snapback] den kunne vært bra men da må den være på 10 meter:) Har sett en sånn slags overgang som du bare kobler på mellom døra men finner den ikke igjen. og har aldri sett noen som selger det. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 (endret) Du kan jo alltids skjære bort issolasjonen og tvine ut parene, da får du nokså tynne ledninger. Pass dog på at du legger noe over, og helst ikke på en plass det blir mye slitasje (annet en åpning/lukking av dør selvsagt). Endret 27. september 2006 av Stikk-kont@kten Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 27. september 2006 Forfatter Del Skrevet 27. september 2006 det er jo selvsagt en mulighet hvis det ikke plutselig popper inn en link med det jeg tenker på Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Man kan jo altids bruke den kabelen som er linka til fra komplett, deretter skjøte kabelen på hver side med en "skjøteknott" (husker ikkje hva det kalles) Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Skjøteknotten, også kalt sukkerbit, fungerer helt ypperlig. Du trenger jo strengt tatt bare en flat kabel under døra f.eks Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Jeg la bare en vanlig kabel mellom dør og dørkarm, når jeg lukker døra blir kablen ganske flat Jeg trodde først at kabelen ville bli dårligere og til slutt ikke funke, men etter 6 mnd med åpning og lukking av døra funker den fortsatt 100% (får 100mbit overføring og ingen packetloss). Lenke til kommentar
sunnhetsmannen Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 15 meter Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 En mulighet litt på siden av det du spurte om: Løsne listene rundt døra så kommer du til gapet mellom dør og vegg. Det er ofte plass nok til å tre en helt vanlig nettverkskabel gjennom der. Det ser også penere ut om kabelen forsvinner bak lista på begge sider av døra enn om den ligger i døråpninga. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå