Nonsens Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 (endret) Ny site oppe nå - med trailer og greier: “Halo Wars” is the next big real-time strategy game from Ensemble Studios, creators of Age of Empires. Designed exclusively for the Xbox 360, “Halo Wars” allows you to take charge of the human UNSC armies and see the Halo universe from a totally new perspective. http://www.halowars.com/ Endret 27. september 2006 av Nonsens Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Er veldig glad i Halo-universet, men har aldri vært noen stor fan av Age of Empires egentlig. Men det blir spennende å se hvordan denne tittelen utarter seg Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Hmmm. Var innpå der for 10 minutter siden, da funka den ikke. Lenke til kommentar
Firvulag Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 spiller company of heroes nå. jeg synes de som laget det skulle laget Halo wars:P Lenke til kommentar
Amaranth Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 spiller company of heroes nå. jeg synes de som laget det skulle laget Halo wars:P 6953086[/snapback] Kunne i grunnen ikke vært mer enig. Er redd dette kan bli nok et spill som ligner litt for mye på det Ensemble har gjort de siste årene. Age of Empires all over again med ny grafikk og ingen spenning. Men tvilen får komme dem tilgode, det er jo Halo! Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Halo RTS til console only Ser ikke for meg spille rts på konsoll.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Blir nok ein tittel som bil selge bar bare pånavnet dette altså. Men sansen for "jordnær RTS" i den forstand at ting foregår på bakken døde fullstendig ut etter Homeworld stakk ut augene mine tilbake i 99`. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Dersom dette blir en 360-eklsusiv tittel kommer jeg neppe aldri til å spille det, synes RTS gjør seg desidert best med mus og tastatur. Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 (endret) Q: Other RTS games that have transitioned to console have had issues with controls, how will “Halo Wars” improve on the formula? A: “Halo Wars” was created for the Xbox 360 from the ground up, which meant we didn't have to make compromises or shoe-horn in artifacts from a Windows PC game. We were able to take all the best aspects of RTS games, make them work perfectly on the Xbox 360, and exclude the rest. Q: Why is “Halo” being made into an RTS game? A: Warthogs are cool. Scorpions are cool. Controlling lots of Warthogs and Scorpions and sending them into battle is really, really cool. We’ve been big fans of Halo for years at Ensemble Studios, and when we sat down to discuss our next project we thought Halo would be absolutely perfect as an RTS on the Xbox 360. For meg ser det ut til at det er kun 360 . Endret 27. september 2006 av arnizzz Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 27. september 2006 Forfatter Del Skrevet 27. september 2006 Dersom dette blir en 360-eklsusiv tittel kommer jeg neppe aldri til å spille det, synes RTS gjør seg desidert best med mus og tastatur. 6953516[/snapback] Er nettopp derfor det er genialt å slippe det på 360; lager de et bra interface så kan det bli moro. Bra RTS på konsoll er jo ikke akkurat hverdagskost. Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Dersom dette blir en 360-eklsusiv tittel kommer jeg neppe aldri til å spille det, synes RTS gjør seg desidert best med mus og tastatur. 6953516[/snapback] Er nettopp derfor det er genialt å slippe det på 360; lager de et bra interface så kan det bli moro. Bra RTS på konsoll er jo ikke akkurat hverdagskost. 6953623[/snapback] Føler den. Om det blir bra så blir det digg på Xbox live. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Dersom dette blir en 360-eklsusiv tittel kommer jeg neppe aldri til å spille det, synes RTS gjør seg desidert best med mus og tastatur. 6953516[/snapback] Er 360-eksklusiv ja. Men hele grensesnittet er bygd opp fra grunn til kontrollen, så det bør ikke suge for mye.. Lenke til kommentar
............... Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Hmm er litt skeptisk til at de gjør dette. Burde ikke suge! morsom kommentar fra sida dems: Q: Why is “Halo” being made into an RTS game? A: Warthogs are cool. Scorpions are cool. Controlling lots of Warthogs and Scorpions and sending them into battle is really, really cool. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå