Kurume Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Noen som vet hvordan bord-overflaten kommer til å bli? Går det ann å bruke musa direkte på bodret eller trenger en musematte? Lenke til kommentar
Running_Target Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 også en ting går det ann å skru ne fast direkte i bordplatene? Lenke til kommentar
Hallonen Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Hvis jeg ikke tar helt feil, vil det være bordplater ala sponplater. er ikke 100% sikker på dette... Dersom dette stemmer, vil det nok funke å bruke musa direkte på bordplata, med mindre du har en veldig kravstor mus. men vil nok uansett anbefale deg å bruke musematte Lenke til kommentar
Jorek Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 også en ting går det ann å skru ne fast direkte i bordplatene? 6952621[/snapback] Spurte på IRC kanalen for en tid tilbake, og da fikk jeg et klart nei. Lenke til kommentar
Running_Target Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 oki... Samme det egentlig jeg har en exstra plate som er 80x60 som jeg skal skru hylla mi fast i slik at ingen fra crew kommer å maser om at den er farlig og kan velte! Lenke til kommentar
Darth Reidar Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Det er de samme bordplatene som brukes på The Gathering, så har du vært der, da er vel svaret rimelig klart? Hvis ikke - ja det er sponplater og det går som regel greit å bruke mus på det, men ta med musmatte. Lenke til kommentar
L.. Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 også en ting går det ann å skru ne fast direkte i bordplatene? 6952621[/snapback] Spurte på IRC kanalen for en tid tilbake, og da fikk jeg et klart nei. 6952787[/snapback] Platene er innleid, det vil si at hver plate som er ødelagt må HW-LAN betale. Noe som ikke er så greit for budsjettet. Som vi vil helst bruke på å lage et bedre LAN for dere. Om dere leide ut noe, så hadde du vel håpt på at det kom sånn noe lunde helt tilbake. Uten masse skrue hull ol. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 hva om den som har reservert plassen må betale hvis den pulten blir ødelagt? Lenke til kommentar
Jorek Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Platene er innleid, det vil si at hver plate som er ødelagt må HW-LAN betale. Noe som ikke er så greit for budsjettet. Som vi vil helst bruke på å lage et bedre LAN for dere. Om dere leide ut noe, så hadde du vel håpt på at det kom sånn noe lunde helt tilbake. Uten masse skrue hull ol. Er det meg du snakker til? Om dere leide ut noe, så hadde du vel håpt på at det kom sånn noe lunde helt tilbake. Uten masse skrue hull ol. Ja, har jeg sagt noe på det? Han spurte, og jeg svarte. Period. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Han kom med info til foklet - inkludert deg Skjønner godt at det ikke blir lov, hadde du lånt bort bordet ditt til et LAN ville du vel hatt det igjen i omtrent samme stand^^ Lenke til kommentar
kai_knall Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Jeg har et annetspørsmål ang. bordene: hvor høye er bordene? grunnen til jeg spør er for om jeg kan ta med stolen min eller ikke... Lenke til kommentar
Jorek Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Han kom med info til foklet - inkludert deg Skjønner godt at det ikke blir lov, hadde du lånt bort bordet ditt til et LAN ville du vel hatt det igjen i omtrent samme stand^^ 6958251[/snapback] Joa, greit det, men siden han quota meg, så ville jeg bare påpeke at jeg jeg ikke var negativ til det med at det ikke er lov til å skru i platene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg