Gå til innhold

HW-Lan 06: Overflaten på bodene på HW-LAN

Kurume

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis jeg ikke tar helt feil, vil det være bordplater ala sponplater. er ikke 100% sikker på dette... Dersom dette stemmer, vil det nok funke å bruke musa direkte på bordplata, med mindre du har en veldig kravstor mus. men vil nok uansett anbefale deg å bruke musematte ;)

Lenke til kommentar
også en ting går det ann å skru ne fast direkte i bordplatene?

6952621[/snapback]

Spurte på IRC kanalen for en tid tilbake, og da fikk jeg et klart nei.

6952787[/snapback]

Platene er innleid, det vil si at hver plate som er ødelagt må HW-LAN betale. Noe som ikke er så greit for budsjettet. Som vi vil helst bruke på å lage et bedre LAN for dere.

Om dere leide ut noe, så hadde du vel håpt på at det kom sånn noe lunde helt tilbake. Uten masse skrue hull ol. :thumbup:

Lenke til kommentar

Platene er innleid, det vil si at hver plate som er ødelagt må HW-LAN betale. Noe som ikke er så greit for budsjettet. Som vi vil helst bruke på å lage et bedre LAN for dere.

Om dere leide ut noe, så hadde du vel håpt på at det kom sånn noe lunde helt tilbake. Uten masse skrue hull ol.  :thumbup:

Er det meg du snakker til?

Om dere leide ut noe, så hadde du vel håpt på at det kom sånn noe lunde helt tilbake. Uten masse skrue hull ol.  :thumbup:

Ja, har jeg sagt noe på det? Han spurte, og jeg svarte. Period.

Lenke til kommentar
Han kom med info til foklet - inkludert deg :)

Skjønner godt at det ikke blir lov, hadde du lånt bort bordet ditt til et LAN ville du vel hatt det igjen i omtrent samme stand^^

6958251[/snapback]

Joa, greit det, men siden han quota meg, så ville jeg bare påpeke at jeg jeg ikke var negativ til det med at det ikke er lov til å skru i platene :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...