Datacalibel Skrevet 28. september 2006 Forfatter Del Skrevet 28. september 2006 Noen som vet om noen fra Hammerfall og H.I.M også! Lenke til kommentar
white_pony Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Hearts On Fire, Crimson Thunder og Blood Bound. HIM vet jeg ingenting om. Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Vet det er vel mye å forlange, men om du/eller andre kunne ramse opp ca de 6 beste sangene fra Pantera, Judas Priest, The Melvins, Neil Young , Pink Floyd, Ramones, Slayer H.I.M, Hammerfall og Tool! Noen av de første jeg kom på fra Pantera: Cowboys From Hell 13 Steps to nowhere The Great Southern Trendkill War Nerve Cemetary Gates Fuckin Hostile This Love mvh Pantera Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 God Was Never On Your Side fra den siste skiva. Den _må_ du bare høre... Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 God Was Never On Your Side fra den siste skiva. Den _må_ du bare høre... 6962768[/snapback] Ja, ei meget god ballade. Passer som oftast Lemmy veldig godt. 1916 og Don't Let Daddy Kiss Me er også fantastiske songar. Når det gjeld Pantera, så skal trådstartar smelle inn desse låtane på spelaren sin: Walk A New Level Fucking Hostile Cowboys From Hell Domination Becoming I Am The Night Ride My Rocket Power Metal Lenke til kommentar
Datacalibel Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2006 Noen som vet om noen gode fra Hammefall, Guns`N`roses og Rage Against The Machine`? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Noen som vet om noen gode fra Hammefall, Guns`N`roses og Rage Against The Machine`? 6990710[/snapback] Som man spør får man svar Guns: Welcome to the Jungle, Sweet Child O'Mine, Paradise City, Nighttrain, Estranged, November Rain, You Could Be Mine, Civil War Rage Against the Machine: Egentlig hele førstealbumet: Bombtrack, Killing In The Name, Take The Power Back, Settle for Nothing, Bullet in the Head, Know Your Enemy, Wake Up, Fistful of Steel, Township Rebellion, Freedom + Gurilla Radio, Renegades of Funk Endret 3. oktober 2006 av NightKeeper Lenke til kommentar
Datacalibel Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2006 Noen som vet om noen gode fra Hammefall, Guns`N`roses og Rage Against The Machine`? 6990710[/snapback] Som man spør får man svar Guns: Welcome to the Jungle, Sweet Child O'Mine, Paradise City, Nighttrain, Estranged, November Rain, You Could Be Mine, Civil War Rage Against the Machine: Egentlig hele førstealbumet: Bombtrack, Killing In The Name, Take The Power Back, Settle for Nothing, Bullet in the Head, Know Your Enemy, Wake Up, Fistful of Steel, Township Rebellion, Freedom + Gurilla Radio, Renegades of Funk 6991541[/snapback] Som man svarer så skal man ha takk for hjelpen Lenke til kommentar
white_pony Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Jeg ga jo et par forslag til HammeFall-sanger: Hearts On Fire, Crimson Thunder og Blood Bound. 6959656[/snapback] Enig i Guns N' Roses-sangene, Rage Against The Machine vet jeg ikke så mye om, bortsett fra at favorittsangen min er Know Your Enemy med Maynard fra Tool. Lenke til kommentar
Datacalibel Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2006 Jeg ga jo et par forslag til HammeFall-sanger: Hearts On Fire, Crimson Thunder og Blood Bound. 6959656[/snapback] Enig i Guns N' Roses-sangene, Rage Against The Machine vet jeg ikke så mye om, bortsett fra at favorittsangen min er Know Your Enemy med Maynard fra Tool. 6992562[/snapback] Vet, glemte helt av dem Men ska nuh legge dem innpå Thnx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå