Wackee Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Hei! Eg har kjøpt meg moped i dag! Suzuki SMX! Eg har da div spm; 1: Eg trenger ein kjøpekontrakt! Kvar kan eg lasta ned det? 2: Trenger også et omregistreringsdokument, kvar kan eg få lasta ned det? 3: Er det påbudt med speil på moped? 4: Er det påbudt med bremselys; altså dvs: Når eg startar mopeden så lyser bremselyset hele tiden. 5: Skal også ha forsikring, kvar er det å finne? (bare ansvarsforsikring) Lenke til kommentar
ZaiCoN Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 er påbydt med 1 speil, kjører selv min med 1 speil, er ikke påbudt at det skal lyse hele tiden, mne er påbudt at det lyser når du trykker på bremsa, forsikring så går du til gjensidige nor eller if og skaffer, koster vell rundt 700 for ansvars forsikring, eg betaler 2000 i året for full kasko kjøps kontrakt: http://forbrukerportalen.no/filearchive/kj...l_moped_new.pdf Lenke til kommentar
scoot Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Omregistreringa skjer ved hjelp av vognkortet som jeg går ut i fra du fikk med ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå