NevroMance Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Hei. Gikk for en liten tid tilbake til innkjøp av en ny bærbar pc med windows XP pro som opperativsystem. Problemet er at det som fulgte med var en recovery-cd. For en stund siden ble jeg nødt til å restore XP, men disse cd'ene ville derimot ikke virke og jeg hadde ikke den originale XP cd'en. Har jeg krav på den originale xp-cden eller finnes det noen LOVLIG måte å skaffe den på uten å kjøpe en ny versjon? jeg har nemlig cd-keyen. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Da ville jeg kontaktet butikken du kjøpte den fra for å få en ny recovery-cd, siden det er det jeg mener å huske at du har rett på- Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 fra erfaring vet jeg at de beste er, kontakt direkte pc leverandøren f.e. dell, HP eller andre merker. da slipper du å krangle med butikkansatte og slipper å vente til disse gidder og bestille en cd ( helst xp og ingen recovery cd ) lykke til Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Det er da lov til å laste ned XP, så lenge du bruker din gyldige key. Eller tar jeg feil der? Lenke til kommentar
NevroMance Skrevet 28. september 2006 Forfatter Del Skrevet 28. september 2006 Det er da lov til å laste ned XP, så lenge du bruker din gyldige key.Eller tar jeg feil der? 6958075[/snapback] Jeg tror det er lov, men finner ingen XP-pro på norsk:( Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Da leter du på feil plass. Lenke til kommentar
oddity Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Hva slags bærbar har du? Jeg hadde det samme problemet med en compaq jeg hadde kjøpt brukt, men HP support folka var veldig greie og ha med å gjøre. De sendte meg nye CD'er i posten selv om garantien var gått ut og sånn... (3 års garanti) Lenke til kommentar
moestue Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Det man betaler for er ikke selve cd-platen, men lisensen. Ergo sender komplett, dell osv ut disse platene om man bare ringer og spør. Null stress Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå