Gå til innhold

Noe jeg kan se på som ligner Bleach/Naruto?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har forresten et lite off-topic spørsmål. Siden jeg skal ta en titt på Full metal og det der, hvilken av disse bør jeg se på? (Full metal alchemist, full metal panic, etc)

6976669[/snapback]

 

bare sånn at vi har det helt klart: de to seriene har absolutt ingen ting å gjøre med hverandre.

 

når det er sakt, er begge to ganske bra serier. jeg liker full metal panic! veldig godt. mange liker full metal alcymist bedre, og den er vel den av de to seriene som ligner mest på bleach og naruto.

Lenke til kommentar

Får ta en titt da. Jeg begynte å se Kimi Ga Nozomu Eien for litt siden, likte den pga. har ikke sett så mye av den typen filmer før og trenger litt romantikk i blant :p men ha'kke no imot at romantikken blir litt mer voksen, da. Jeg har hørt at Akira skal være en bra serie, men er det laget filmer av den?

Endret av Diablodoc
Lenke til kommentar
Får ta en titt da. Jeg begynte å se Kimi Ga Nozomu Eien for litt siden, likte den pga. har ikke sett så mye av den typen filmer før og trenger litt romantikk i blant  :p men ha'kke no imot at romantikken blir litt mer voksen, da. Jeg har hørt at Akira skal være en bra serie, men er det laget filmer av den?

6981700[/snapback]

 

Akira er ein film :yes:

 

Tenker du på Countdown: Akira? Er vel noe på 3 episoder eller noe :hmm:

Lenke til kommentar

Serier some "må" ses hvis du er ny i anime: Full Metal Alchemist, Cowboy Bebop og FLCL (også kalt Furi Kuri)

 

Ellers er det bra at du fant Elfen Lied, fantastisk (om enn noe forstyrrende) serie.

 

Ellers anbefaler jeg hunterXhunter på det sterkeste. går litt sakte i begynnelsen men den tar helt av :) Vent til du har møtt de 4 hovedkarakterne så begynner ting å virkelig rulle :)

 

Ellers er det jo masse filmer og anbefale, slik som Princess Mononoke, Spirited Away, Akira, Ninja Scroll, Steamboy, The Living Caste, Laputa, Castle of Cagliostro (egentlig alt av Miyazaki), Ghost in the Shell, etc.

 

Hvis du liker lange serier som ligner på naruto/bleach men ikke er opptatt av top notch kvalitet (som da bleach eller naruto heller ikke er) så kan du også se InuYasha, Yu Yu Hakusho, Getbackers og Ruroni Kenshin.

 

edit: En serie som jeg anbefaler på det sterkeste er Exel Saga. Men du burde ha sett det meste jeg har nevnt her før du ser den, siden den går mye ut på helt absurd animeparodiering.

Endret av jcr.nan
Lenke til kommentar
Ja, du kan se ned i et søppelspann.  Like spennende.

 

Andre muligheter er Pokemon, Digimon,  DBGT og Sailor Moon.  De seriene er på samme nivå som Naruto og Bleach, ihvertfall mentalt.

6953744[/snapback]

 

 

har du ikke fornuftige ting og si trenger du ikke si det heller .

Lenke til kommentar

Jeg tok nettop en titt på Blood+, har sett 9 episoder. Ikke verst..

 

Det jeg ikke liker med Naruto er at karakterene er så barnslige. Liker når det er litt mer rått, Elfen Lied er hittill den beste serien når det gjelder hvor brutal den er, og Kimi Ga Nozomu Eien den beste love-romance animen. Elfen Lied og Kimi Ga Nozomu Eien (KGNE) har de beste karakterene som jeg har sett.

 

Noen som vet noe lignende til Kimi Ga Nozomu Eien?

Endret av Diablodoc
Lenke til kommentar
Full Metal Alcemist er genialt  :D

 

Full Metal Alcemist er jævlig trist da, jeg må faktisk innrømme at jeg fikk tårer i øya flere ganger, så man må vel være i det riktige humøret for å se på det, synnes nå vertfall jeg .  :blush:

7020195[/snapback]

 

 

MHM. jeg levde meg alt for mye inn i den serien ass. *mimre*

 

Jeg syns slutten er ufattelig trist, men på en måte også bra for den har ikke den normale slutten som mange filmer/serier har. Annen ting som er bra er at den faktisk er ferdig. til sammen 51 episoder.

 

Jeg digger alphonse Elricbros002.jpg

Endret av Lil-H
Lenke til kommentar

Du har FMA filmen og som du bør få med deg ;)

 

Men har kommet på to serier som eg har sett på tidligere og som eg hadde glemt helt og nevn og som strengt tatt ikke ligner men det ligner da heller ikke helt på noen annen anime heller ;)

 

Den første serien som i tillegg til det som er nevnt tidligere er Yakitate Japan! Denne serien handler om noe så snodig som å bake brød :!: men serien er full av humor og det er slossscener på sin måte gjennom hele serien som skaper god spenning for alle. Du lærer deg faktisk å lage brød og :!:

 

Den andre som er bra og som vi nordmenn bør få med oss er Matantei Loki Ragnarok som er en anime som handler om Norrøn Mytologi for de som har lyst til å lære seg litt historie med å se på anime :!: Skal eg si en serie som ligner så må det være D.N.Angel som btw er enno en serie som er verdt å få med seg :tease: men no gidder eg ikke skrive mer for no skal eg sove ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...