Gå til innhold

Noe jeg kan se på som ligner Bleach/Naruto?


Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Nå har jeg sett 48 episoder av Blood+, ganske fornøyd. :yes: Har også begynt med Ah! My Goddess, sett 3 episoder akkurat nå, ser god nok ut. Har vært borte herfra en stund og har ikke fått så mye tid til å se på disse forslagene, men jeg skal ta en titt på dem etterhvert. Har også tenkt å ta en titt på Noir og Inuyasha. Kanskje Yamato Nadeshiko Shichi Henge også. Men så langt er jeg ikke sikker på hva disse handler om :hmm:

 

Skal også sjekke hva Furi Kuri og Honey & Clover går ut på, som foreslått :)

 

 

Forresten, denne FMA filmen, hva går den ut på?

Endret av Diablodoc
Lenke til kommentar

jeg må nesten slenge meg på hunter x hunter og one piece.

Som nevnt tidligere så kan one piece være litt treig i starten, og kanskje litt "barnslig". Men når du blir kjendt med Luffy så er du hekta.

Hunter X Hunter blir bra når de kommer til "hunter exam".

 

Ellers er det kommet ganske mange gode forslag her, så du vil sikkert ha mye å se på i fremtiden.

Jeg må bra få legge til en serie til, som egentlig ikke har noe særlig med dine "ønsker" å gjøre. Dette er Great Teacher Onizuka(GTO), som egentlig handler om en lærer alle ønsket de hadde.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Hvis du er ute etter en seriøs anime må du se Monster.. Ikke noe bullshit og en historie hvor alle episoder er relevante. Kanskje beste animen jeg har sett, og jeg har sett alt av Naruto, Bleach, One Piece, Full metal Alchemist osv. Seriøst! Sjekk det ut!

7557228[/snapback]

 

Slenger meg på denne. Monster er en skikkelig seriøs og dyp anime med en genial historie. Hvis du er i humør for å se noe litt mer seriøst bør du absolutt ta en titt på Monster.

Lenke til kommentar

Dette var utrolig mye tydeligvis bra anime for meg. Har bare sett alle Narutoepisodene, noe jeg elsker - utrolig mye følelser i de fleste episodene (etter min mening :blush: )

FMA vil nok bli det neste jeg ser.

Noen som har peiling på når fillerene i Naruto slutter (begynner å bli litt lei), og hvor mange episoder av Naruto vi vil få (hvis det er fastsatt)?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Noen som har peiling på når fillerene i Naruto slutter (begynner å bli litt lei), og hvor mange episoder av Naruto vi vil få (hvis det er fastsatt)?

7572005[/snapback]

Er blitt diskutert i Naruto-tråden. En gang i Januar tror jeg.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hadde også likt å funnet noen animeer i samme stil som Naruto og Bleach.

 

Liker hele den "ninja-greia" der en fyr trener for å bli mektigere og at det er god historie og mange kamp-scener! Så om noen vet vennligst svar/send et pm. Så dere hadde anbefalt en del, men har ikke tid til å teste ut alt :)

 

Btw, liker ikke DBZ. Folka er way too overpowered + jeg liker ikke opplegget.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...