aas123 Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Hei. Lurer på om noen som vet hvordan jeg kan koble min pc til Tv. Altså jeg har en liten skjerm og vil koble pc til tv. Har også tv utgang på skjermkort. Kunne dere hjelpe meg å koble pc til tv... Takk på forhånd.... Lenke til kommentar
It's me Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Du kan bruke en S-VHS kabel hvis tven din har det. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Skjermkortet har ofte S-Video og/eller kompositt-utganger. Du må sjekke om tven din støtter S-Video før du bruker det, med mindre du har en overgang. Har ikke tven din inngang for S-Video eller kompositt, kan du bruke et Scart-adapter. Scart-adapter får du hos Clas, Biltema, Elkjøp osv. Lenke til kommentar
tokr Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 og husk at du må gjøre instillinger i kontrollpanelet (display delen) for og få frem bilde på TVn... går alt til ******* kan du skru ut PCmonitor kabelen fra skjermkortet... da vil den velge TVn som default... men det var nå litt tungvint da... Lenke til kommentar
jes74 Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 Hei Last ned programmet TvTool.Der kan du enkelt gjøre alle nødvendige innstillinger. http://tvtool.info/index_e.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå