hitokiri Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Av og til skal det ikke mer til enn en MSN-klient, ny nettleser eller et nytt spill til for å sparke nytt liv i mobilen din. Les mer Lenke til kommentar
Ole-P Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Ser ut som dere har glemt Drunken Fun, som gir "geniale" ( ) tips til hva man kan drive med på lørdagskvelden (eller andre dager). http://www.bramsoft.com/drunkenfun.htm Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 heh, drunken fun har jeg liggende ja (kansje på tide å sjekke om den er oppdatert). ikke noe er som en omgang darts i fylla hrmf, ser ut som siste utgave av emsn ikke funker på min T610. men jeg tror den trenger sårt ny programvare. men så sitter jeg å venter på Z710. SE sa i sommer, tror dem bomma "en smule". Lenke til kommentar
Mr Burns Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Å påstå at "Alle mobiltelefoner kan få MSN, e-post, en ny nettleser eller et fett spill" er en påstand det er lett å motbevise. Min telefon har ikke støtte for Java... Kanskje artikkeleningressen bør endres bittelitt? Lenke til kommentar
atrax Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Enig med Mr Burns. Det er faktisk ikke alle som bytter mobil oftere enn undertøy. Og bruker man den ikke som slag- eller kastevåpen, så slutter den ikke å virke så fort heller. Min 3510 lever ennå i beste velgående, og jeg har ingen planer om å skifte den ut slik at den inngår i samlebegrepet ditt "alle". Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Heisann Er enig i at det blir upresist å si "alle mobiltelefoner". Har nå forandret det til "alle nye mobiltelefoner". Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Prøvde å laste eMSN ned til telefonen fra wap.getjar.com, men den koden som står der (703) funker ikke. Noen som vet hva problemet er? Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Faktisk så går det ikke å laste ned noen av programmene, ingen av de kodene virker. Det ser ut til at nettstedet tolker koden som "()" I alle fall litt rart. Jeg surfer med Opera lite.. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 du kan alltids laste ned programmet til pc også overføre det til telefonen. funker i hvertfall fint på min gamle SE (selv om mange av programmene som getjar påstår skal funke på telefonen min ikke gjør det). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg