Martin-sama Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Hei! Har nå lyst på nytt lydkort jeg, men gidder ikke å bruke mye penger på det. Jeg har sett en del rundt, og har stoppet opp på Trust 5.1 Sound Expert Optical. Jeg syntes det ser interessant ut for prisklassen. Jeg har logitech Z5500, og får ikke brukt det ordentelig med det interegerte lydkortet jeg har på mitt tre/fire år gamle hovedkort. Men er det et bra lydkort? Jeg vil helst bruke optisk lydutgang, og må ha 5.1. Dette kortet er jo billig, men er det noen som vet om det er bra? Alle svar er nyttige her! MVH - Martin-sama Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 (endret) Trust er gjennomgående billige, skrøpelige produkter, og du må forvente deg alt annet enn kvalitet. Når det er sagt, kan det godt hende dette kortet fungerer greit. Men aldri om jeg hadde vurdert noe som helst fra Trust. Edit: Dette burde nok være tryggere å satse på. Terratec leverer stort sett alltid det de lover. Endret 27. september 2006 av Playmofetish Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 27. september 2006 Forfatter Del Skrevet 27. september 2006 (endret) Men hvis jeg skal ha et kort med de samme mulighetene av en annen produsent må jeg lett opp til 600-700+ kroner....har ikke lyst til det.. EDIT: Har det Terratec kortet optisk ut? Noen som har erfaring med dette kortet da? Endret 27. september 2006 av Martin-sama Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Det kortet jeg linker til over har jo optisk (TOS link) ut og 5.1-støtte. Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 27. september 2006 Forfatter Del Skrevet 27. september 2006 Det har det ja...Takk altså. Da kommer spørsmålet. Vil dette gi bedre følelelse i film og spill enn det interegerte kortet jeg har nå? Tror jeg merker mye forskjell, og nei, mitt kort støtter ikke 5.1 tror jeg... MVH Martin-sama Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Beklager å måtte bruke tråden, men: Har samme høytalere (Har dog ikke fått dem i posten ennå) og kommer til å bruke det intengrerte lydkortet på 975X brikke settet duger det ? For å være mer specifik hvis det hjelper så er det lydkortet som følger med Abit AW9D-MAX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå