Steina Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 (endret) ow,29/09-2006 : 22:14]Hadde det samme problemet med en maskin for noen månder siden, endte opp med å skifte ut geforce 6600gt med 4200ti og underklokke det... Tror det var agp-bussen, men det kan jo bare være meg... 6967005[/snapback] Jeg bruker et Geforce 5700XT nå, det funker fint. 6967103[/snapback] Ser ikke slik ut , eller har du fikset problemet? EDIT: Leste litt raskt igjennom.. Så ikke at det sto "nå". Jeg konkluderer det med at du har byttet og at det virker Endret 29. september 2006 av Steina Lenke til kommentar
Po[wP]ow Skrevet 29. september 2006 Forfatter Del Skrevet 29. september 2006 ow,29/09-2006 : 22:14]Hadde det samme problemet med en maskin for noen månder siden, endte opp med å skifte ut geforce 6600gt med 4200ti og underklokke det... Tror det var agp-bussen, men det kan jo bare være meg... 6967005[/snapback] Jeg bruker et Geforce 5700XT nå, det funker fint. 6967103[/snapback] Ser ikke slik ut , eller har du fikset problemet? EDIT: Leste litt raskt igjennom.. Så ikke at det sto "nå". Jeg konkluderer det med at du har byttet og at det virker 6967179[/snapback] Jepp, det er riktig. Lenke til kommentar
fredblic Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 jeg hadde akkurat samme problem med mitt xfx 7900 gt. det var etter jeg hadde satt på ny skjermkortvifte. for å få det i gang igjen så tok jeg ut kortet og blåste i hullet på hovedkortet der skjermkortet skal stå og så blåste jeg på den delen av skjermkortet som skal inn i hovedkortet. når jeg da satt det inn igjen så funka det helt fint viss du ikke skjønner forklaringa mi så kan du jo tenke deg hvordan man gjør på nintendospill når de ikke funker (blåser i nintendoen og på nintendo spillet). grunnen til at det kan funke er at det kan ha kommet støv der hovedkort og skjermkort møtes, noe som fucker opp singnalene. Lenke til kommentar
Po[wP]ow Skrevet 29. september 2006 Forfatter Del Skrevet 29. september 2006 jeg hadde akkurat samme problem med mitt xfx 7900 gt. det var etter jeg hadde satt på ny skjermkortvifte. for å få det i gang igjen så tok jeg ut kortet og blåste i hullet på hovedkortet der skjermkortet skal stå og så blåste jeg på den delen av skjermkortet som skal inn i hovedkortet. når jeg da satt det inn igjen så funka det helt fint viss du ikke skjønner forklaringa mi så kan du jo tenke deg hvordan man gjør på nintendospill når de ikke funker (blåser i nintendoen og på nintendo spillet). grunnen til at det kan funke er at det kan ha kommet støv der hovedkort og skjermkort møtes, noe som fucker opp singnalene. 6968131[/snapback] Ah, skjønner hva du mener. Men nei. Jeg har prøvd dette, og til og med hatt på Presisjons rens både i skjermkort slotet, og på skjermkortet. Lenke til kommentar
Po[wP]ow Skrevet 30. september 2006 Forfatter Del Skrevet 30. september 2006 Men nå skjønner jeg ikke noe. Med skjermkortet jeg bruker nå, får jeg ikke prikker over skjermen (artifacts), men PCen skrur seg plutselig av. Ingen tegn til overoppheting. Jeg prøvde også mitt skjermkort i en annen PC, og der funker det helt fint. Uhm, noen som vet hva som skjer? Lenke til kommentar
Po[wP]ow Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2006 Problemet ble løst for noen dager siden. Og det hadde ingenting med skjermkort å gjøre. Det var PSU'en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå