Zantex Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Hei! om man finner avføring, er det da mulig å finne ut hvem sin avføring dette er? går det ann å teste slikt? hvor mye koster en slik test? på forrhånd takk! Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Det er absolutt mulig, men jeg vet dessverre ikke pris Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Hehe, du fant bæsjen til en skikkelig fin dame du vil vite navnet på? Avføringen består en del av diverse blodceller og ellers sikkert en del døde celler, så det skulle nok ikke være noe problem for en lab-kar med små eller ingen estetiske hindringer. Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Nah, vil teste om noen faktisk er familie Lenke til kommentar
M-J Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 hvorfor ikke ta en blodprøve i stede? :S Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Nah, vil teste om noen faktisk er familie 6952573[/snapback] Farskapstester hos litt tvilsomme amerikanske/engelske firmaer? Bare å søke på DNA-test på google. Lenke til kommentar
Zantex Skrevet 27. september 2006 Forfatter Del Skrevet 27. september 2006 http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/troms_o...nnmark/1.656682 "Politiet sendte avføringsprøver til Kripos for å sjekke mulige DNA-spor. Men det har vist seg umulig å finne DNA i avføring." regner med at dette er riktig? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 En vennine måtte ta farskapstest på sønnen for å bevise at han som hu hadde sagt var faren faktisk var faren. Mener å huske prisen da lå på ca 7000kr (han måtte betale. Han hadde krevd testen). men det var med blodprøve og for noen år siden. Lenke til kommentar
Zantex Skrevet 27. september 2006 Forfatter Del Skrevet 27. september 2006 jeg fant nemmelig avføring lagt i sekken min av noen russ på skolen vår. jeg og skolen vil dermed teste alle russene på skolen for avføring for å finne ut hvem det var som gjorde det. ingen som vet om dette lar seg gjøre og hva det vil koste? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 jeg fant nemmelig avføring lagt i sekken min av noen russ på skolen vår. jeg og skolen vil dermed teste alle russene på skolen for avføring for å finne ut hvem det var som gjorde det. ingen som vet om dette lar seg gjøre og hva det vil koste? 6954202[/snapback] Ok. Ta utgangspunkt i 7000kr pr DNA-prøve og gang dette med antall personer du vil teste det opp mot. Blir ikke akkurat billig tror jeg Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Hehe, billigere å kjøpe ny sekk La oss si dette på forumspråket; Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Det er sikkert bare hundedritt uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå