Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 (endret) Hei! Skal kjøpe ratt til min kjære 360, og lurer på om jeg skal kjøpe MadCatz MC2 Racing Wheel and Pedals eller... Joyech Nitro Racing Wheel. Hva synes dere? Takk for hjelp! Endret 28. september 2006 av Slettet-xZFMnIz6 Lenke til kommentar
nacho Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Hva med å vente til det offisielle rattet kommer? Tror ikke det er lenge til. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Har du hørt noe om det? Lenke til kommentar
nacho Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Xbox 360 Wireless Racing Wheel. For true racing enthusiasts who demand unparalleled driving realism at home, this innovatively designed wheel combines form and function with the latest technology in wireless and force feedback. Consumers who purchase the wheel will also get a limited-edition force feedback version of "Project Gotham Racing 3" while supplies last (ERP $149.99 U.S.**, available in November). Dette sto hvertfall på Kotaku.com Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Ser ikke ut som det er noe bedre enn Joytech og Madcatz sine. Lenke til kommentar
Mr. Bridger Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Ser ikke ut som det er noe bedre enn Joytech og Madcatz sine. 6952035[/snapback] Joytech og Madcatz rattene har bare vibration feedback og ikke force feedback slik som MS sitt ratt. Jeg forventer at kvaliteten på MS sitt ratt er en del bedere enn Joytech og Madcatz (blant annet basert på erfaringer med MS sitt Sidewinder ratt til PC). Gode bilder av Microsoft sitt X360 ratt Lenke til kommentar
freke Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Grrr! What's the deal med basen til rattet da? Føkker opp hele opplegget. Blir nødt til å modifisere hardt for å få det til å passe. Jeg trodde det var en uskreven lov at det skal være to fester, ett på hver side. IKKE ett på midten. Darn and blast. Lenke til kommentar
Mr. Bridger Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Det festet ser ganske likt ut som det som var på MS Sidewinder rattet til PC (som kom for mange år siden). En stor klemme midt under rattet. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Logitech kommer jo også straks med et ratt til Xbox 360 (Logitech DriveFX Wheel) med en avart av FF, tenker nok det har ett feste på hver side også, som alt annet av Logitech-ratt. Jeg har personlig mer tro på Logitech enn Microsoft når det gjelder ratt. Regner med at det kommer en omtale av rattene her på Gamer så fort de er tilgjengelige. http://gamer.no/product.php?productId=45039 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 (endret) Fikk MadCatz MC2 i dag! Bare å vente på Forza Motorsports 2 nå! Veldig gøy, får se hvordan det er når det har gått litt tid. Endret 28. september 2006 av Slettet-xZFMnIz6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå