Jorek Skrevet 27. september 2006 Rapporter Del Skrevet 27. september 2006 Ser på hjemmesia til HW-LAN at det skal være en "hackekonkurranse". Noen som vet hva denne konkurransen kommer til å innebære? Lenke til kommentar
P1rkah Designz Skrevet 27. september 2006 Rapporter Del Skrevet 27. september 2006 vist noen skal prøve å hacke maskina mi skal de få et så kalt" hackerslag" i trynet,! Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 27. september 2006 Rapporter Del Skrevet 27. september 2006 vist noen skal prøve å hacke maskina mi skal de få et så kalt" hackerslag" i trynet,! 6951607[/snapback] Ooooh. Tøffen. Lenke til kommentar
P1rkah Designz Skrevet 28. september 2006 Rapporter Del Skrevet 28. september 2006 nei jeg vil bare ikke ha hæcka maskin fordi de fleste som hæcker legger igjen en så kalt liten "oops glemte å slette den" Lenke til kommentar
tanx Skrevet 29. september 2006 Rapporter Del Skrevet 29. september 2006 Det går vel mest sansynlig ut på at man skal hacke seg inn i en eller annen server som er satt opp. Mulig dette blir vist on-stage under åpningsshowet. 2 1337 hackers som sitter på scenen og prøver seg på noe kost. Det blir vel neppe D-DOS angrep elrs. Bare vanlig god gammaldags hacking Via binary eller command Lenke til kommentar
P1rkah Designz Skrevet 30. september 2006 Rapporter Del Skrevet 30. september 2006 Det går vel mest sansynlig ut på at man skal hacke seg inn i en eller annen server som er satt opp. Mulig dette blir vist on-stage under åpningsshowet. 2 1337 hackers som sitter på scenen og prøver seg på noe kost. Det blir vel neppe D-DOS angrep elrs. Bare vanlig god gammaldags hacking Via binary eller command 6967646[/snapback] når du mener comand mener du ERD comander da? det brukte jeg til å knekke passordet til "hovedmaskina" på skolen min (seff det var en skoleoppg.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg