umy Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 jeg bruker en del autocomplete når jeg logger inn div steder på internett, men jeg lurte hvor jeg kunne redigere denne oversikten. winxp og IE 6.0 btw _________________ du er ikke full før gulvet reiser seg og klasker deg i panna! [ Denne Melding var redigert av: umy på 2002-11-01 16:47 ] Lenke til kommentar
Xqtor Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 - Tools/Verktøy - Internet options/Alternativer for internett - Content/Innhold - Autocomplete/Autofullfør Lenke til kommentar
Rep Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Hvis du vil ha muligheten til å fjerne en og en, kan du gjøre det ved å dobbeltklikke i en tekst boks i IE slik at listen kommer opp og deretter slette en og en ved å merke det blått og trykke delete. Lenke til kommentar
umy Skrevet 2. november 2002 Forfatter Del Skrevet 2. november 2002 vel, jeg mente ikke den delen med alle autofullfør ordene, jeg mente alle steden med login, hvor jeg bare kan velge brukernavn, så kommer passordet av seg selv... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå