Gå til innhold

Bør jeg bytte ut skjermkort og ruter?

Anbefalte innlegg

Bestilite pc i helga på netshop, men så viser det seg at skjermkortet jeg skal ha ikke kommer før 09. Okt... Så da begynte jeg å lure på om jeg skal bytte det ut med et annet et. Har dere noen forslag, eller bør jeg vente? Har orginalt satt opp et saphire 1900XT 256mb, til 2180,- Jeg kan ikke gå noe opp i pris.

Jeg bestilte samtidig ruter til mamma og pappa, da tok jeg denne, som jeg får for 850,- Jeg kan egentlig ikke noe særlig om rutere, så jeg tok egentlig bare en som så ut til å være bra. Så er dette noe å satse på, ell bør jeg bytte til en annen en? jeg kan heller ikke gå noe opp i pris.

Bør jeg endre orderen min, eller er det bra som det er? Hva bør jeg eventuelt bytte til?

Trosten

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Om du velger et annet skjermkort, så får du nok mindre for pengene. Sjekk i andre butikker, men det ser utsolgt ut. Et alternativ er GeForce 7900GT som er litt dyrere og har litt dårligere ytelse.

Hilsen,

efikkan.

6951751[/snapback]

hm... Tror jeg venter på xt da. Dessuten så kan jeg ikke bestille fra andre butikker heller, siden jeg bruker "pc bygger".

Har dere noe å si om ruteren da?

Edit: Hvilke minnebrikker burde jeg velge? PC5400 eller PC6400? Har planer om å overklokke etterhvert.

Endret av T_Trosten
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...