Xeniobus Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Når jeg ser på film på pcen min (Winamp, VLC eller MediaPlayer) så dukker det ett "program" opp nede på oppgavelinja, og forsvinner igjen etter 1 sek. Noe som gjør at man ser oppgavelinja når man ser film. Da dette er veldig irriterendes, hadde det vært fint om noen visste hva dette var? Evt hvordan forhindre dette? Lenke til kommentar
Ulkesh Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Mulig det er en codex eller lignende som lastes, eller en lisens som vises. Utover det må du nok fortelle oss litt mer om hva slags program dette er. Lenke til kommentar
Xeniobus Skrevet 27. september 2006 Forfatter Del Skrevet 27. september 2006 Jeg vet ikke hvilket program dette kan være. Da det bare "popper" opp i 1 sek, uten navn eller noe. Bare et hvitt vindu (nede på oppgavelinjen) Lenke til kommentar
Ulkesh Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Hm, åpne oppgavebehandling med ctrl + alt + del, og arranger alt etter brukt CPU. Deretter start en film og sjekk hvilken prossess som starter og forsvinner igjen. Mulig du må gjøre dette flere ganger for å se navnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå