DementedAlbino Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Trenger et bra hovedkort til nevnte cpu. Det må være av typen micro-atx, og ha støtte for digital lydutgang så jeg får dd og dts på min reciver. Noen som kan være så grei å anbefale meg et bra hovedkort? Lenke til kommentar
Mit Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Hva med dette: Intel Desktop Board DG965OT, ganske sikker på at det kan passe Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 27. september 2006 Forfatter Del Skrevet 27. september 2006 (endret) Hva med dette: Intel Desktop Board DG965OT, ganske sikker på at det kan passe 6951290[/snapback] Er desverre ingen som har det på lager. Finner heller ikke noe om at det har digitalutgang til yd. Endret 27. september 2006 av svortevik Lenke til kommentar
Mit Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Isåfall beklager jeg, trodde det hadde det, hva heter Digitalutgang til lyd på dataspråk? Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 27. september 2006 Forfatter Del Skrevet 27. september 2006 Det heter vel S\PDIF-utgang. Lenke til kommentar
Mit Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Isåfall har Intel-kortet i toppen det http://www.intel.com/design/motherbd/ot/ot_available.htm Det er forresten litt vanskelig å finne noe som er på lager Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 27. september 2006 Forfatter Del Skrevet 27. september 2006 Vet du om dette er et bra kort? Lenke til kommentar
Mit Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Intel-kort er som regel bra til vanlig bruk, ikke overklokking, da må du finne et annet kort. Jeg har sjøl et Intel-kort og er vedig fornøyd med det, veldig stabilt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå