Mostly Space Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Syntes kanksje ikke dette bildet var forferdelig bra (fokus, støy osv), men fikk lyst til å legge det ut. Bildet er tatt s/h i kameraet (ikke spør hvorfor), en Ixus 40. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Jeg likte veldig godt bildet ditt, jeg er ikke fotograf selv, men jeg synes bildet ditt var fascinerende Lenke til kommentar
simpson Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Suverent motiv som er godt i fokus. Synd at deler av vepsen er utbrent (og at bildet er i s/h). Alt i alt så likte jeg bildet. Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Oi Et spennende bilde det her,god fokus, er i s/h.Men det gjør så lite,supert bilde Lenke til kommentar
Mostly Space Skrevet 27. september 2006 Forfatter Del Skrevet 27. september 2006 Takker for hyggelige ord Har lekt litt med det i photoshop, men jeg har ikke brukt det noe særlig før. så legger med originalen hvis noen har noen tips.. Tror det jeg forandra mest på i det første var kontrast of unsharp mask. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Motivet er perfekt! Utrolig hva dere fotografer klarer å ta bilde av nå om dagen. Bildekvaliteten trekker litt ned, synes jeg, men det er ikke så nøye når man har et så fint motiv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå