Gå til innhold

Er du god på mixe drinker?

Mirann

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

He he..Sant nok :)

Nå tok jeg tequila, absint, sjampis, is og cranberry juice. Ristet lenge og hele greia eksploderte! :!:

Edit: Oi, nå daua han etter å ha tatt en slurk. Tror jeg må lære meg å blande drinker som ikke tar knekken på folk ;)

Endret av Mirann
Lenke til kommentar

hehe.. for et morsomt spill! Blander man mye sprit og lite blandevann (av erfaring) så får man tydeligvis høy score. Virker som smaken av alkohol demper hvor dårlig man er å mixe. Fikk rundt 4000 ved å blande masse av ditt og litt av datt..

De fleste er vell bedre på å drikke enn å blande? Selv drikker jeg helst øl selvom det er usunt ,men duverden så godt :D

Lenke til kommentar
hehe.. for et morsomt spill! Blander man mye sprit og lite blandevann (av erfaring) så får man tydeligvis høy score. Virker som smaken av alkohol demper hvor dårlig man er å mixe. Fikk rundt 4000 ved å blande masse av ditt og litt av datt..

De fleste er vell bedre på å drikke enn å blande? Selv drikker jeg helst øl selvom det er usunt ,men duverden så godt :D

6954364[/snapback]

Det skal jeg prøve nå!

Masse vodka og en dråpe blandavann!

Øl :love:

Edit: Fikk over 5000 poeng da jeg tok litt appelsinjucie i vodkaen- + isbiter. :p

Endret av Mirann
Lenke til kommentar

Prøvde det i stad jeg også, men jeg var nysgjerrig og tok oppi andre ting også, og scoren ble rundt 3000 :p

Uansett, vodka + sprite + litt appelsinjuice er godt (IMO), så jeg savner en sprite-flaske i den baren. :p

Edit: Oh, så seriøst inntrykk jeg gjør med mine ironi-smileyer hist og pist.

Endret av Mr.Berg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...