nasisbest Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 spørsmålet er altså om noen vet hvorfor det bare plutselig ble dårligere lyd i høytalerene mine? jeg hadde ikke spilt høyt med de eller noe sånt, men plutselig en dag så var lyden MYE lavere. har stilt på alt av volum knapper og innstillinger på pcen, så det kan ikke ha noe med det å gjøre. er det noen som kan ha en ide om hva det kan være? mvh nasisbest Lenke til kommentar
Thend Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 kan virke litt dumt, men: sitter alle høytalerledningene ordentlig i? Lenke til kommentar
nasisbest Skrevet 28. september 2006 Forfatter Del Skrevet 28. september 2006 Ja alle ledningene sitter ordentlig i, der de skal sitte. Lenke til kommentar
nasisbest Skrevet 29. september 2006 Forfatter Del Skrevet 29. september 2006 Er det ingen som vet?? Lenke til kommentar
WhiteFire Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Har opplevd lignende ved avspilling av enkelte divx filmer som har artefakter i lyden. Når disse inntreffer blir plutselig lyden mye lavere uten at jeg er i stand til å finne ut hvorfor eller hvordan man retter det opp. Du kan jo prøve en driveroppdatering, kanskje det rister løs noe. Lenke til kommentar
nasisbest Skrevet 29. september 2006 Forfatter Del Skrevet 29. september 2006 tusen takk for svaret , men hvor kan jeg finne driver oppdateringer da? Lenke til kommentar
WhiteFire Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Hvem er det som har laget lydkortet ditt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå