Gå til innhold

fat32 på systemdisk, vil den lese ntfs?

galaxee

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kanskje du har lyst til å dele med oss andre hvorfor i svarten du skal ha FAT32 på systemdisken? Det er ikke noe poeng, gutt. Kjør NTFS på systemdisken din. Den er sikkrere enn FAT32 også. når jeg tenker meg om har jeg faktisk en FAT32 partisjon på laptopen min jeg, men det er pga at jeg skulle ha den til å kjøre i Linux, men nå har jeg allikevel skrive og lese støtte i Linux, så jeg tenker at jeg enten konverterer den til NTFS eller EXT3 snart.

På den stasjonære har jeg selvfølgelig IKKE FAT32 partisjoner. Bare NTFS.

Lenke til kommentar
Kanskje du har lyst til å dele med oss andre hvorfor i svarten du skal ha FAT32 på systemdisken? Det er ikke noe poeng, gutt. Kjør NTFS på systemdisken din. Den er sikkrere enn FAT32 også. når jeg tenker meg om har jeg faktisk en FAT32 partisjon på laptopen min jeg, men det er pga at jeg skulle ha den til å kjøre i Linux, men nå har jeg allikevel skrive og lese støtte i Linux, så jeg tenker at jeg enten konverterer den til NTFS eller EXT3 snart.

På den stasjonære har jeg selvfølgelig IKKE FAT32 partisjoner. Bare NTFS.

6954743[/snapback]

leser du posten eller?

en KOMPIS har en bærbar som eg skal koble en usb hard disk til...

Det vil si at eg ikke gidder å bry meg om den kom med fat32 eller ntfs installert siden den aldri er eller kommer til å blir brukt på internett :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...