Valkyria Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 er det mulig i oblivion å gjøre sverd og rustninger lettere ved enchanting eller noe? da jeg fikk sverdet umbra, veide det ingenting. da jeg senere fant ut at det var et quest, merket jeg at personen min veide 50 lbs mer. er det noen måte å enten reversere questet, slik at det veier ingenting, eller som sagt, enchante det? husk at det er allerede et magisk sverd så jeg vet ikke om det kan enchantes. på forhånd takk Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Du kan vel bruke Feather. Enten som spell, potion eller enchante en item med constant Feather. Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Har du fullført questet vil Umbra for alltid veie 50, no way back Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 prøvde å skaffe meg Umbra... men blir knust av 3 slag Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 prøvde å skaffe meg Umbra... men blir knust av 3 slag 6963326[/snapback] Seriøst? Jeg støta tilfeldigvis borti henne, og ble ganske overaska.. men tok henne temmelig lett.. Er lvl 15 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Bruker du noen lvl mod som OOOv1.3 eller lignende... med OOO eller lignende er det en god del vanskeligere! Er du lvl 15 er det ikke rart, da du sikkert har en del bedre utstyr enn meg... er lvl 2 Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Hehe, er null stress å ta hu da. Bare sneak og stab hu med et sverd som er "trippel-poisoned". Slå litt til med poison så dør hu Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 prøvde å skaffe meg Umbra... men blir knust av 3 slag 6963326[/snapback] Seriøst? Jeg støta tilfeldigvis borti henne, og ble ganske overaska.. men tok henne temmelig lett.. Er lvl 15 6964602[/snapback] Har ikke noe å si hvilken level du er egentlig! Hele spillet følger deg etter lvl, altså du at npc'er også ''går opp i level'' med deg. Jeg tror han kjører temmelig høy vanskelighetsgrad, noe jeg anbefaler. Morsomt å ha seriøse utfordringer i spillet, man får virkelig bruk for alt av spells og potions man har for å klare seg! Prøvde min char på medium vanskelighetsgrad, det ble kjedelig ettersom jeg one-shotta alle sammen! Lenke til kommentar
magnus90 Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Hehe, er null stress å ta hu da. Bare sneak og stab hu med et sverd som er "trippel-poisoned". Slå litt til med poison så dør hu 6964965[/snapback] Og trippel-poisoned er? Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Noe slik som det her http://www.uesp.net/wiki/Oblivion:Useful_P...s#Triple_Damage Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå