kakemat Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Hei, lurte på om noen kan fortelle meg om det finnes koblingsmuligheter/skjøte for å forlenge komponent HD/AV kabelen som følger med Xboxen? Hadde trengt å forlenge den til ca. 10m ved å knytte to komponentkabler sammen f.eks... Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 (endret) vil ikke det gi mye i tapt signal? dermed dårligere resultat? tenkte på lengden. Endret 27. september 2006 av _dAwn_ Lenke til kommentar
roolf Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 For å forlenge den kan du enten kjøpe en forlengelseskabel eller du kan kjøpe sånne små rca-plugger som du kan bruke til å skjøte to kabler. Slike plugger selges bl a på elkjøp. Når det gjelder bildekvalitet vet jeg om folk som har komponentkabel på opp mot 10 m til projector, og det funker fint uten synlig reduksjon av bildekvalitet. Men dette er folk som bruke dyre kabler som er godt skjermet. Når du må skjøte og kanskje bruker billige kabler kan jeg ikke si hvordan det blir. Magefølelsen min sier imidlertid at det blir godt nok. Lenke til kommentar
kakemat Skrevet 27. september 2006 Forfatter Del Skrevet 27. september 2006 Takk for svar, da vet jeg hvertfall at det er mulig! Lenke til kommentar
Sgt.Stav Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Jeg har en 10 meter komponent kabel fra 360 til projektoren. Dog bruker en forsterker med komponent inn og ut, som "switch" Man finner helt sikkert overganger osv på hifi klubben eller lignende sjapper. Lenke til kommentar
mago Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 denne fremgangs måten funker og for deg https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=639428 du kan eventuelt skjøte med 3stk. rca plugger http://mcam.no/product_info.php?products_i...7a1646ddea58a20 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå