Bjarnez Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 noen som husker hvilke porter jeg må åpne for å kunne kjøre leech ftp i passive mode?? sitter bak en router og kan derfor ikke laste ned directory listen. Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Det skal ikke ha noe å si hvike porter du har på routeren din hvis du skal koble til en ekstern ftp server. Det du kanskje må, er å sette tilkoblingen til å være PASV. Det pleier ikke å være det som default i ftp programmer. Lenke til kommentar
Bjarnez Skrevet 1. november 2002 Forfatter Del Skrevet 1. november 2002 hvoefor får jeg ikke lasta ned ned "directory list" på halvparten av ftpene? Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 Det er ikke godt å si. Har du prøvd med et annet ftp program? Leech FTP har vel gått litt ut på dato, mener å huske at videre utvikling av den er lagt ned. Uansett, har du prøvd med active mode istedenfor pasv? Hva slags feilmelding får du? Lenke til kommentar
Bjarnez Skrevet 2. november 2002 Forfatter Del Skrevet 2. november 2002 530 PORT command only accepts client IP address. ~ Could not retrieve directory listing for "/" samme om jeg kjører active eller pasv mode. Lenke til kommentar
electr0nique Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 Prøv å skru av PASV istedenfor, det pleier å hjelpe. Kan være litt ekkelt å få det til å virke i det hele tatt dersom både du og personen som har FTPen sitter bak en router. Lenke til kommentar
Bjarnez Skrevet 2. november 2002 Forfatter Del Skrevet 2. november 2002 fikk det til nå. måtte lukke og starte programmet for at instillingene skulle settes!! typisk med slike gamle travere, de trenger ofte litt ekstra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå