Medisinmannen Skrevet 27. september 2006 Forfatter Del Skrevet 27. september 2006 Når jeg velger Boot first Hard disc med ulitmate boot disc kommer dette: Drive not bootable! Lenke til kommentar
Sunni Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Deres recovery cd var 4 cder laget med Norton Ghost. Ghost trenger noen filer som lå på C:. De filene ble slettet når den var til reprasjon. 6952075[/snapback] Hvis du er sikker på at du har ntfs kan du jo prøve.. /x : Use with NTFS only. Forces the volume to dismount first, if necessary. All open handles to the drive are invalidated. /x also includes the functionality of /f. Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 27. september 2006 Forfatter Del Skrevet 27. september 2006 "Invalid switch!" Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 27. september 2006 Forfatter Del Skrevet 27. september 2006 Når jeg prøvde enda et program på Ultimate boot disc kom dette: Error getting harddrive parimiters". Lenke til kommentar
Sunni Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Når jeg prøvde enda et program på Ultimate boot disc kom dette: Error getting harddrive parimiters". 6952146[/snapback] Det var en som gjorde dette.. went back to the bios and tried the DMA setting. I changed it from auto to DMA 4. Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 27. september 2006 Forfatter Del Skrevet 27. september 2006 På hp pcen her går det ikke. Den står på Ultra DMA mode 5. Multisextor transfer: maximum. SMART monotoring: Disabled. Har tatt alt på factory settings. Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 27. september 2006 Forfatter Del Skrevet 27. september 2006 HYYYYYYYYYYYYYYYL! Det gikk! Tok på custom hdd ting. Da fikk jeg velge DMA ting selv. tok på 4: VOILA! WINDOWS XP BOOTET! TAKK!! *har aldrig vært så glad før* Deilig følelse i magen!* Takk til alle som har hjelpet meg! Spesielt Sunni! Lenke til kommentar
Sunni Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 På hp pcen her går det ikke. Den står på Ultra DMA mode 5. Multisextor transfer: maximum. SMART monotoring: Disabled. Har tatt alt på factory settings. 6952242[/snapback] Hva med å enable SMART monotoring?Eh hvis det er det eneste stedet du kan skifte dma? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå