Arsenal_RULES Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 (endret) Har alltid greid å spille inn filmene mine enkelt. Men denne gangen har det blitt en del problemer. Greier ikke å spille inn filmen automatisk. Når jeg bruker Premiere, finner den faktisk ikke kameraet mitt. *Løst* Endret 28. september 2006 av Arsenal_RULES Lenke til kommentar
karlmt Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Hvordan løste du problemet? jeg sliter med det samme tror jeg Får feilmeldingen "can't activate recorder Try resetting recorder" Og det har jeg jo prøvd å gjøre ca 40 ganger uten hell. Jeg har et panasonic nvgs-75. Dette kameraet er altså ingen god venn med adobe premier pro 2.0. Noen som har vært borte i det samme? Jeg bruker firewire. Det er jo tydeligvis kontakt mellom pc og kamera da jeg fint klarer å styre kameraet i premier (play, spoling, stop,...) Men noe forhåndsvisning får jeg ikke på skjermen, der er det fortsatt helt svart! Noen som har noen tips, eller erfaringer som kan hjelpe meg, slik at jeg til slutt vil klare å capture film? til slutt Ja! jeg er helt nybegynner med dette programmet og redigering generelt, så hadde ikke overasket meg om dette problemet hadde en idiotenkel løsning! Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Sjå her, om du finn nokre tips som fungerer: http://ppro.wikia.com/wiki/Errors#Can.27t_...ting_the_camera. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå