Ztaeyn Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Spille spill, som nfs hp2, maskina restarte seg!!! Lagt inn nyeste via, noen som vet hva som kan hjelpe eller er feil? kt7a, abit siluro gf4ti4200 Lenke til kommentar
Wotan Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Hvilken driver? Prøv ev. siste WHQL(?) driver fra nVIDIA. Om ikke så kan jeg fortelle at jeg hadde Siluro 4400. Funka kun på AGP 2x. Så det viste seg at kortet var def. Fikk nytt Asus og det funker fint. Sjekk Agp instilling om det er stabilt på 2x. Prøv eventuelt å bruke en pci-pci driver istedet for CPU-AGP driver. Funker ting da bør du høre med de du kjøpte kortet ifra. Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Alt du trenger og gjøre er å innstallere Skjermkort driverne på nytt :wink: problem solved! Vennlig hilsen Draco Lenke til kommentar
Bernt Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Prøv å avinstallere Detonator Driverne og legg de inn på nytt. Veldig viktig å avinstallere først. Glemte det en gang, da kom det opp en melding lik din Lenke til kommentar
Danny Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 også prøv å eksprimentere med fastwrites enkelte hovedkort/skjermkort liker ikke at det står på,når jeg skrur på fastwrites får jeg ati32dvag.dll feil det er ati`s svar på nv4disp Lenke til kommentar
Ztaeyn Skrevet 2. november 2002 Forfatter Del Skrevet 2. november 2002 har installert rent flere ganger, prøvd en masse!! rart. men uansett hva jeg gjør, kan den klikke! Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 BeinE, har du oppdatert biosen til hovedkortet ditt? Den siste biosen ordner et problem med ditt hovedkort og Geforce4 Ti skjermkort. Lenke til kommentar
flydman Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 Dette ligner mystisk mye på det samme problemet jeg hadde med KT7 / KT7A / og KR7AR hovedkortene mine dette skjedde så fort jeg puttet inn mer enn 2 minnebrikker tok ut den tredje reinstalerte og siden det har jeg ikke hatt problemmer med noen av disse kortene. Ps det er DirectX som blir skadelidende pga minneadressering på et ellerannet vis [ Denne Melding var redigert av: flydman på 2002-11-02 17:24 ] Lenke til kommentar
Laka Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 Bare last ned den/de nyeste driveren, da får filen status som "digital signed". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå