Gå til innhold

P990i vs TyTn !?

Kwagga65

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har kommet litt i samme problem, var sikker på at jeg skulle ha meg en p990i nå, men så kom det en i butikken her, som fikk meg til å vurdere tytn også! =(

Dæven at jeg må komme i sånne situasjoner!!

PS.PS.PS. innlegg 200 :D

mvh Arne

Endret av egOIst
Lenke til kommentar

Kommer an på hva du trenger.

Noen fordeler med TyTn f.eks:

- EDGE

- Firbånd

- Prossesor

- Internminne

Fordeler med P990i:

- Radio

- Medfølgende minnekort

- Batteri (i følge sammenligning mye bedre enn TyTn)

I tillegg burde du kanskje teste begge i butikk (om mulig) for å se om du liker WM5 (programvare TyTn) eller UIQ (Programvare P990i) best.

Alt er hentet fra sammenligning

Endret av MobilKnut
Lenke til kommentar
Har kommet litt i samme problem, var sikker på at jeg skulle ha meg en p990i nå, men så kom det en i butikken her, som fikk meg til å vurdere tytn også! =(

Dæven at jeg må komme i sånne situasjoner!!

PS.PS.PS. innlegg 200 :D

mvh Arne

6952826[/snapback]

Tror nok de fleste vet :hmm: at SE`s målinger når det gjelder batteritid ikke stemmer helt...men men.. Er nå min erfaring i allefall.. :cool:

Lenke til kommentar

Og hva ble så mye bedre med en Extended ROM?

En Extended ROM er en oppgradering som er laget av leverandør (Dangaard).

En ROM er laget av produsenten (HTC).

Med i den nye Extended ROMen, så er det med gratis operatørkonfigurator, noe som kostet 5 kroner før.. og ett lite program til, som jeg ikke husker, men som var ganske ubrukelig...

Det eneste som en leverandør kan endre på, via EXT. ROM. er programmvare pakken og standard instillinger..

atså.. når du skifta til EXT. ROM, så gjorde du en hard reset, og fikk gratis operatørkonfigurator.. hvis du betalte for den forrige gang, eller gjorde det manuelt, så var du like langt, og EXT. ROM oppgradering var helt ubrukelig..

Lenke til kommentar
Og hva ble så mye bedre med en Extended ROM?

En Extended ROM er en oppgradering som er laget av leverandør (Dangaard).

En ROM er laget av produsenten (HTC).

Med i den nye Extended ROMen, så er det med gratis operatørkonfigurator, noe som kostet 5 kroner før.. og ett lite program til, som jeg ikke husker, men som var ganske ubrukelig...

Det eneste som en leverandør kan endre på, via EXT. ROM. er programmvare pakken og standard instillinger..

atså.. når du skifta til EXT. ROM, så gjorde du en hard reset, og fikk gratis operatørkonfigurator.. hvis du betalte for den forrige gang, eller gjorde det manuelt, så var du like langt, og EXT. ROM oppgradering var helt ubrukelig..

6961377[/snapback]

Jepp.. og det funker bare lekkert.. :thumbup: so what.. :tease:

Lenke til kommentar

okei.. Så bra.. :)

Venter egentlig på en ekte ROM jeg da, kunne trengt til en Hard reset, men venter også på 2 GB minnekort, så jeg tenkte jeg skulle ta alt samtidig.. men det e jo ikke noen fare å ta det nå.. -for med den smarte synkroniseringsløsninga, så får jeg jo alle programmer og alt som er lagt inn, eller er inne, rett inn på telefonen på nytt igjen :)

Genialt! -Så enkelt var det ikke med WM2003SE..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...