^fmj Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 (endret) Istedenfor å lage en ny tråd, utvider jeg bare denne litt. Brikkene mine er sertifisert til 4-4-4-12 @ 800mhz, ifølge cpu-z kjører de på noe langt annet enn det, derfor skulle jeg gjerne ordnet det i bios. Men jeg finner ikke rett meny. Løst: Prøvde å update bios på mitt ds-4 med Q-flash i bios. Biosen ble lastet inn, men så skjedde det ingenting. Fikk ikke opp noe vindu hvor jeg skulle bekrefte at jeg ville update biosen. Endret 28. september 2006 av ^fmj Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 27. september 2006 Forfatter Del Skrevet 27. september 2006 Må være noen her som har oppdatert biosen på nevnte hovedkort. Hvordan gjorde dere det? @flash tar jeg ikke sjansen på, det virket veldig ustabilt. Lenke til kommentar
(ODIN) Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Må være noen her som har oppdatert biosen på nevnte hovedkort. Hvordan gjorde dere det? @flash tar jeg ikke sjansen på, det virket veldig ustabilt. 6953405[/snapback] neida er ikke så ille.men som med alle biosoppdateringer,følg bruksanvisning nøye.regner samtidig med at ds4 har dual bios hvis noe går galt Lenke til kommentar
larsg Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Prøvde å update bios på mitt ds-4 med Q-flash i bios. Biosen ble lastet inn, men så skjedde det ingenting. Fikk ikke opp noe vindu hvor jeg skulle bekrefte at jeg ville update biosen. 6950467[/snapback] Pleier å boote fra en minnepinne med DOS og bruke flash895.exe programmet. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 28. september 2006 Forfatter Del Skrevet 28. september 2006 Snodig, det fungerte nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå