Blåbær Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Litt OT men å betale 150 kr for en burger er spinnvilt. Maliks som mange andre anbefaler er veldig god! Lenke til kommentar
Peus94 Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Hvis dere noen gang er i Bø. (Bø Sommarland gjør oss kjent) Så må dere kjøpe buaburgern! Stasjonsbua på stasjonen. Rimelig lett å finne. Bestill medium burger, ikke liten, ikke stor. Medium! Eller så er det en 999g på sanda som er å anbefale! Mix rett ved esso. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Ikke nok med at du grov frem en 5 år gammel tråd, men du presterer å anbefale en burger som ikke er i Oslo (som hele topicen er om). 4 Lenke til kommentar
toazty Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 rofl .. men noen som kan anbefale burger i oslo? en hjemmelget burger, ikke noe sånn skvip som selges på burger king eller TGI osv. Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Peoples anbefales sterkt, meget gode burgere, mange av de med spennende sammensetninger på "toppingen" som f.eks. blåmuggost og speilegg. ca 135-140kr for en burger du blir god og mett av. Ligger ved siden av Sentrum Scene. Har også hørt at det har kommet en ny på Sollie plass som er blitt anbefalt, men husker ikke navn og adresse på den, i tillegg må vel Nighthawk Diner på løkka nevnes, selv om jeg har hørt litt varierende tilbakemeldinger der. /Espen Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 (endret) rofl .. men noen som kan anbefale burger i oslo? en hjemmelget burger, ikke noe sånn skvip som selges på burger king eller TGI osv. Max. Men Friday's' er god. Endret 8. juni 2011 av Hanske Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 (endret) rofl .. men noen som kan anbefale burger i oslo? en hjemmelget burger, ikke noe sånn skvip som selges på burger king eller TGI osv. Jeg har ikke bladd meg gjennom tråden for å se om den er nevnt før, men Fyret lager en fantastisk burger. Illegal Burger i Møllergata og St.Lars på Bislett skal også være bra, jeg har dessverre ikke fått prøvd dem selv ennå. Endret 8. juni 2011 av the_last_nick_left Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Illegal Burger har veldig små burgere, men er helt greit. De spiller også Dubstep-musikk, for den som er interessert. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 rofl .. men noen som kan anbefale burger i oslo? en hjemmelget burger, ikke noe sånn skvip som selges på burger king eller TGI osv. Max. Men Friday's' er god. Fridays er grei den altså, men det er samme burgeren dem serverer på big horn, tykk og god men ønsker hjemmelaget , ekte burger Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Jeg vil anbefale alle rundt i oslo (som har mulighet) til og ta seg turen til norges beste burgersjappe, den ligger rett ved siden av Statoil på lørenskog ved Lørenskog stasjon. Navnet lyder som følger; Robsrudjordet Grill. De serverer en heidundranes 300grams burger til snaue 100kr og da får du med alt du vil av tilbehør, mye/ikke no ost, bacon og hjemmelaget milkshake til ca 20kr, alt dette er og anbefale og du får et knallmåltid du sent vil glemme. Åh, ja!! Jeg hadde tenkt å nevne den. Jeg kan bekrefte det som blir sagt, de lager Østlandets, om ikke Norges, beste hamburger! Det er en 20-25 minutters kjøring fra Oslo sentrum, men det er definitivt verdt det. Og det beste er at den ligger der jeg bor. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 På Valkyries plass på Majorstua er det en liten sjappe som lager indrefiletburger. MÅ PRØVES. Den er veldig spesiell, og smaker ikke som en hamburger, men hvis du liker godt kjøtt og hamburgere er det en fusjon med mye smak Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Valkyrie grill er jo en gammel klassiker, men har dessverre tapt seg i det siste. Samme med robsrudjordet grill (bor 10 min gåtur unna). Har tapt seg men holder fortsatt høyt nivå. Hvis man vil prøve noe litt morsommere hadde jeg tatt turen innom Broker, Bølgen & Moi Briskeby eller Tex Burger (den ved motorveien er å foretrekke). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå